Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Er det mulig? Jeg har tatt noen raske søk, men jeg finner ikke noe klart svar på om det går, og en steg-for-steg oppskrift ser jeg ikke. Meget mulig jeg er treg, men om noen har en link eller en kjapp forklaring så hadde jeg blitt utrolig takknemmelig
Noli Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Mener du blogger som hostes av wordpress.com eller blogger som du hoster selv? Og skal innholdet i de to bloggene være identisk, eller skal brukeren være identisk men blogginnholdet forskjellig?
Hiddy Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 På wordpress.com går dette, men om det går med blogger du hoster selv vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Og der ble mine manglende datakunnskaper grundig avslørt. Jeg har vært borti blogger.com før, og der kunne man ha en profil, og to blogger som "gikk ut fra" den. Bloggene var ulike. I mitt tilfelle er det at jeg vil ha en på et språk, og en på et annet. Jeg har ikke gjort noe mer avansert enn å registere meg på wordpress.com, opprette en profil med en tilhørende blogg og fikle litt rundt.
Noli Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jepp, du kan gjøre dette, like enkelt som hos blogger. Når du logger inn på wordpress.com får du på venstre side en blå rute. Inni der står det Welcome back, nicket ditt og den viser et bilde om du har valgt et. Så står det navnet på den bloggen du allerede har, og under der står det Register another blog. Trykk der, fyll inn og kos deg!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 DER hadde rakkeren gjemt seg! Og jeg som har vast rundt på dashboard nå i 3 timer! Neste jakt, smileys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå