Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så på bildene av jumpsuits'a i linken til venstre på siden her. (Dette er hottest i vår!) Det skal jammen meg bli morro å titte på folk til våren, hvis de skal sprade rundt i sånne pysjamas-sekker :fnise:

Endret av MedMor
Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet

Oi! Hehe..slike plagg passer vel egentlig best om man er superduperstjerne på en eller annen rød løper og ikke om man raver rundt på Burger King etter en fuktig natt på byen..

Skrevet
:ler: Oi, så bra man er for gammel til å iføre seg noe slikt. For det første ville det ikke kledd meg uansett om jeg hadde vært myyyyye yngre, og for det annet er det direkte upraktiske klesplagg.
Skrevet

Det er nok den beste festival-plagg.

*tenker på de fine utedoene som er på sånne steder*

:ler:

Skrevet

Jeg for min del synes noen av modellene er fine, men herregud, jeg får helt klaus når jeg tenker på å gå på do iført en slik en! :ler:

Skrevet

Ja, noen av de var jo litt fine, da. Men skal være enig i at de har et harry-stempel som det kan bli vanskelig å bli kvitt.

Hmm.....kanskje verden blir litt bedre hvis de som går rundt i grilldress kan finne seg en jumpsuit istedenfor....

Eller - kanskje ikke, når jeg tenker meg om. Man bør nok være litt slank for å kle en jumpsuit.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en fra Dranella for to år siden. Den skal jeg bruke mye i sommer! Den er i blågrått stoff, vid, med halvlange ermer. Superflott med belte som strammer inn.

Trenchcoat også som hører til.

Skrevet

Måtte bare søke på bildesøk på google etter jumpsuit, så fant jeg dette bildet. Var ikke så verst. :)

Skrevet

Det er jo mye som kan se fint ut, som for eksempel den her.

Problemet er nok mer at det er fryktelig upraktisk, synes jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke noe om jumpsuits med lange ben, det blir litt for mye av samme stoff for min del. Men korte synes jeg kan være kjempefint! Noen eksempler: Denne, denne, og denne. Hvis det brukes rett kan jumpsuits være sexy og elegant.

Skrevet
Det er nok den beste festival-plagg.

*tenker på de fine utedoene som er på sånne steder*

:ler:

*Grøss*

Jumpsuites kan være veldig stilig om det er korte ben og man har en kropp som kler det..Ser veldig behaglig ut og da :)

Gjest Gjest_Gitte_*
Skrevet

Jeg synes mange jumpsuits er fine. Særlig de som har vide ben nederst og er mer ettersittende rundt hofte/rumpe og på overkroppen. Men det er et plagg som er forbeholdt de slanke. Egentlig er det få som kan bære slike plagg og se veldig bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...