Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei, jeg er ei jente i midten av 20årene. Veldig slank og tynn, og misfornøyd med kroppen min sånn sett. Vil veldig gjerne bli større, ikke bare ved å kunne spise mer, men gjerne bygge muskler og få større definerte armer, bryst, rompe, legger og lår. Jeg er veldig redd for at det er vanskelig for noen som er veldig slank og tynn og kunne bygge en slik kropp, og jeg er usikker på hvordan jeg skal gå igang for å få til dette. Tar imot alle motiverende tips og råd rundt dette med stor takknemlighet.
Gjest Mea Culpa Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hvis du ikke er vant til aa trene vil jeg anbefale deg aa bli medlem av et treningssenter saa du kan faa veiledning og hjelp til aa lage et treningsprogram.
Annikken Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Treningssenter som har saltimer er veldig fint for å lære teknikk fra bunnen av. Skal du gjøre det selv, vil jeg anbefale at du leser på nettet om de store muskelgruppene og studerer videoer av de enkelte øvelsen. Det er viktig at teknikken er rett. Ellers vil jeg gratulere deg med en enestående avgjørelse, styrketrening er morsomt og motiverende!
Chanel.No5 Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hei, selvfølgelig er det mulig for deg å "bygge" muskler selv om du har en tynn kropp. Du slipper jobben mange har ved å fjerne fettet også, så anse deg selv som heldig der =) Jeg ville som innlegg over også få understreket at det beste du kan gjøre for å få kunnskap og ett program som tar utg.pkt. i de områdene du ønsker å øke i masse ved å melde deg inn hos ett treningssenter, få en veiledningstime og lage ett program sammen med veilederen. Om det ikke tilbys gratis, så vil jeg påstå at pengene er vel verdt det da det er lett å gjøre øvelser feil når en er nybegynner. Dette kan desverre føre til belatningsskader på rygg, skuldre osv. Du kan evt. kjøpe ett par timer med en personlig trener om du ønsker at noen "følger deg igjennom" treningen de første gangene for å se om du får det til. Noe som også er viktig når en ønsker å øke i masse er kostholdet ditt, dette skal en PT ha kunnskap om og kunne hjelpe deg med tips til riktig mat. Det trenger ikke være store heksekunsten, men trening og kosthold sammen utgjør mye enn bare en ting alene =) Pass på at du ved begynt styrketrening øker vekter jevnlig for å gi kroppen utfordringer som fører til at den ikke stangerer. Dette vil med tid gi deg som du ønsker en økt muskelmasse. Ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå