Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at alt handler om kontroll når det kommer til X , alt han gjør og sier handler om å få oss til å føle oss mindre . Hvis vi en sjelden gang blir sinte på ham , kan han være krypende og innsmigrende , men akkurat idet vi begynner å stole på ham , så er han slik han alltid bruker å være , får oss til å føle oss små .

Vi får alltid skylden for alt , og er vi kritiske til ting vi syntes sårer oss eller prøver å si at han er hensynsløs blir vi gjordt til syndebukkene , det er vi som er problematiske og han prøver å få oss til å få dårlig samvittighet fordi vi sier noe stygt til ham , eller jeg forsøker iallefall ikke å si det på styggest mulig måte , men hvis jeg mener han er hensynsløs så må jeg vel få lov til å fortelle ham det rett ut ?

Jeg har lenge lurt på om x er psykopat , men han kan være veldig snill og gavmild også og han har feks aldri brukt fysisk vold , men han tar ALRDI hensyn til våre behov og alt handler alltid om ham når det kommer til stykket og det virker ikke som om han har noen nedre grense for det jeg vil kalle psykisk vold .

Jeg har også lurt på om han kanskje bare har lav sosial intelligens , men det virker så beregnende på en måte , han "timer" smisking og terror om hverandre alt ettersom om han på en måte "senser" om vi fremdeles er sinte på ham eller om han begynner å bli tatt inn i varmen igjen .

Jeg er bare så usikker ...

Er dette normalt ?

Er det kanskje vi som har skylden og egentlig er slemme mot en gavmild og snill mann ...

Noen som skjønner hva jeg mener , eller har synspunkter å komme med ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jaja_*
Skrevet

For å si det sånn: Det finnes mange egoister og drittsekker per psykopat!

Skrevet

"vi" ?

Godt at fyren er en X i det minste..

Skrevet

Det skal mye til for å få diagnosen psykopat. Det er vel strengt tatt ikke en diagnose heller. Men mange har psykopatiske trekk i større eller mindre grad.

Også blir jeg forvirret av "vi" her. Er du Gollum?

Skrevet

X er ikke en tidligere kjæreste , X er et navn .

Det er flere jeg kjenner som må forholde seg til X , derav , vi .

Skrevet

Aha, ok.. Kutt ut denne "X" da.. høres ikke ut som denne "X" tilfører livet til "vi" noe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...