Gå til innhold

Møte perosner man har snakket med på Sukker

Thomas

Anbefalte innlegg

Hei alle håpefulle single!

Jeg har hatt en profil på Sukker en måneds tid og har snakket med noen jenter via meldinger. Jeg har fallt litt for en av disse og lurer på om jeg skal foreslå at vi møtes. Er det noen som har forsøkt dette? Jeg har jo bare lest profilen hennes og vi har snakket litt om hverandre og hva vi gjør til daglig, og er redd at det ikke klaffer eller er helt feil hvis vi møtes. På den andre siden er det vel ikke noe poeng å ha profil på slike sider dersom man ikke forsøker å møte noen av dem man får kontakt med. Målet er jo å få en kjæreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp! Så jeg synes du bare skal møte de du snakker med om du fortsatt har lyst til det etter å ha snakket litt med dem. Du har ikke noe å tape! Det er også den eneste måten du finner ut på om det er kjemi mellom dere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg singel men tillater meg å svare likevel. Bestevenninna mi er der ute på Sukker, så føler jeg nesten er der selv. :)

Du har jo egentlig nesten svart selv. Venninna mi er veldig nøye med hvem hun "snakker" med, blant annet fordi hun har barn, og tar ting saaakte på grunn av de.

Hun har valgt å møte ett par stykker ute på kafe eller for en flaske vin. Da har hun blitt både positivt og negativt overrasket. Og har også opplevd at det hun oppfattet som en super kafedate ikke førte til at han tok kontakt igjen. Men slik er det jo.

Dersom dere har vært i kontakt en stund så er det jo bare greit å møtes. Men det venninna mi har gjort er at hun har snakket med de på telefonen først. Hun mente at dette gjorde det litt mer klart hvordan personen er.

Men fra en kvinne: ikke si at du er betatt med en gang. Da løper vi!! Ta det som et første møte med en potensielt ny venn, som kanskje kan bli noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en god venninne som hadde profil på sukker. Etter en stund bestemte hun seg for å lyndate tre av de hun hadde skrevet med. Én var visst ganske så pinlig, én var helt ok, men ikke noe mer, og nummer tre viste seg å være mannen i hennes liv. Hun syns mao. det var verdt å ta sjansen, og å treffe et par som ikke var helt klaff før det var blink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er positive! Hvis hun sier ja kommer jeg til å si at det bare er et åpnet møte og så får vi ta det som det kommer!

Det er litt som på ungdomskolen hvor man fikk en kamerat eller den stygge veninnen (fælt uttrykk, unnskyld!) til å spørre den utkårede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det husker jeg! Jeg og en venninne (hun var den agressive part) sendte brev dynket i parfyme til to gutter på ungdomsskolen husker jeg. Anonymt så klart. Endte opp med å gjemme oss på do fordi vi ikke turde å se de, selv om de ikke ante hvem vi var. Noe som i utgangspunktet var et problem. Han ene er homse nå forresten, men håper det ikke var en overdose svart date som gjorde det.

Du har jo "snakket" med henne. Så du vet kanskje litt hva slags sted hun vil like. Men det bør være et koselig, og litt uformelt sted tror jeg. Hvor det er mulig å snakke. Jeg jobber med å få folk til å snakke sammen (på politisk, internasjonalt nivå), så vet hvor viktig det er om det er jobb eller date. Viktig å få det til å være et uforpliktende møte, men koselig. Viktig å gi begge parter en exit-strategi, dersom det ikke funker.

Det er jo litt morro, venninna mi skrev i sin profil at hun elsket Monty Python-humor og han tok kontakt pga det. Men så viste det seg at hun og daten ikke lo på de samme stedene. For eksempel. En annen ting er at utseende ikke er alt, men det er likevel en blandings.

Jeg er i et veldig bra forhold selv, og har aldri prøvd Sukker e.l. Men jeg kjenner at jeg er litt "sjalu" på å ikke være i gamet lenger. :)

Go for it! Alt annet er bortkastet tid! Er det ikke noe der kan dere sitte i månedsvis å ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella
Så flott at dere er positive! Hvis hun sier ja kommer jeg til å si at det bare er et åpnet møte og så får vi ta det som det kommer!

Ja gjør det! Man må jo nesten bare møte de man har skrevet med på sukker, for å vite ut om det er noe å satse på eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...