Gå til innhold

Har søkt barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fylt ut og sendt søknad til barnehageplass til veslejenta mi.

Hjelp!

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og vet hun vil ha det godt i barnehage (om vi får plass) hun vil ha andre barn og leke med, lære mye, bli tatt vare på, være trygg....

Men mamadelen av meg:

herregud, jeg overlater barnet mitt til noen andre.

jeg sender fra meg mitt elskede barn!

Ja, jeg er teit.

Jeg vet det....

:flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke teit. Slike følelser får de aller fleste når de skal "gi fra seg" sitt barn. Vi skal bytte barnehage til høsten og jeg sliter med det. Han stortrives der han er nå, men vil han ha det like bra i ny barnehage? Antakeligvis, men morsinstinktet slår inn likevel... ;)

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Jeg skjønner deg godt :sukk:

Mange maser på meg om at jeg må søke plass til henne nå men jeg mener hun er alt for lita til å starte til høsten.

Skrevet

Fint dere forstår.

Trodde det var meg det hadde rablet for, jeg!

:ler:

Skrevet

Kan fortsatt kjenne panikk når jeg leverer jenta mi i barnehagen...og hun har gått der i et halvår nå og ELSKER å være der. Vil ikke følge med meg hjem...

Det er vel en mammagrei...og som jeg savner henne om dagene når jeg jobber. Hun er jo det viktigste jeg har...

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg tenkte det samme med begge to. Jeg måtte vente til de var to år gammle med og plassere dem i barnhage, fordi jeg syntes de var så små... :rødme: altså sønnen min begjynte i barnehagen i august, og stortrives der sammen med sin storesøster! :mrgreen: Nå får de være hjemme med meg siden jeg har fødels permisjon :husarbeid:

Skrevet

Syns ikke du er teit!