Gjest Skammen Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Har en mann som ofte er ute og reiser på firmaturer og fester. (Det er en del av jobben, og jeg unner ham å ha det hyggelig med kollegaene) Saken er den at man aldri kan være helt 100% sikker på troskap, så jeg velger å stole på ham. Er det dumt av meg? Jeg tviler egentlig ikke, men man tenker jo av og til... "Hva om... Nei. Jeg stoler jo på ham... Jammen, statistikkene... Herregud, sammenligner du ham du elsker med statistikker..." og så videre.... :-? Noen som kjenner seg igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 La oss si det slik...: Det foregår mye på "blå-turer"...Ser mye rart der ja..Men heldigvis så har jeg hatt en partner som var utro, så jeg vet hvor vondt der er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg stoler på min mann i slike sammenhenger (og ellers også, selvsagt). Om statistikkene sier noe annet; vel?? Jeg kan fortelle mye om de såkalte statistikkene som ikke stemmer med mitt liv, men vi tar oss vel ikke tid til det nå, gjør vi? Vær glad i kjæresten din, du, og forsett med å stole på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Du kan VELGE å ikke stole på ham, bli mistenksom, bekymret, deprimert og til slutt ende forholdet fordi du tror han er utro, men at han bare lyger til deg når han nekter. Eller du kan VELGE å stole på kjæresten din, unne ham sosialt samvær med kollegaer, men heller si i fra hvis du synes det blir litt mye. Å bekymre seg for mye er den enste energibruken som er total nyttesløs. Hvis noen VELGER å være utro, er det ingen bekymring i verden som vil stoppe dem - en bekymring de uansett ikke vet er der (for du forteller vel ikke kjæresten din at du er bekymret for at han skal være utro...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg gjør ikke noe galt på slike tilstelninger og turer og jeg velger å tro at han ikke gjør det heller. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå