GlaJenta88 Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Sitter og "blar" gjennom vg netts utrolige historier, og der fant jeg denne. Hva er galt med denne kvinnen? Jeg forstår jo at hun ikke "planla" å få åttlinger, men likevel. Hun kan ikke mene eller tro at alle disse barna kommer til å vokse opp og føle seg "sett" av mor? Jeg tviler ikke på at hun er glad i dem, men jeg tror ikke hun er helt klar over sine egne begrensninger. Hun er enslig, leier huset til sin mor (som hun forøvrig ikke har betalt husleie for de siste 10 mnd) og er arbeidsledig. "- Gjennom mine 30 år som lege har jeg aldri gitt, eller hørt om noen som har gitt, fertilitetsbehandling til en kvinne med seks barn fra før, sier David Adamson, leder for foreningen for fertilitetsleger i Nord-California." For dette var også noe jeg stusset litt over. Hvordan kan hun prioritere å få flere barn, når hun ikke har økonomi til å ta vare på de seks hun har fra før? Hun har jo betalt for prøverørsforsøkene, mener jeg.. Bare jeg som synes dette er forkastelig? Det går an å få for mange barn?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg er enig i at det er forkastelig å prøve å få flere barn når hun ikke er i stand til å ta vare på de hun allerede har en gang. Ren egoisme!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Only in America. Innlegget er endret. -jolie (mod) Endret 20. februar 2009 av jolie
asterix Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 ...Det går an å få for mange barn? Selvfølgelig går det an å få for mange barn. Til og med ett barn er for mye om man ikke greier ta vare på det selv på alle måter.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes det er forkastelig. Man planlegger ikke å få barn man vet man ikke kan forsørge ordentlig. Det ble i tillegg satt inn så mange embryoer at hun visste at sjansen for å få manglinger var stor. Utrolig egoistisk. Hun har jo også uttalt at grunnen til at hun ville ha så mange barn var at hun ikke ville føle seg ensom. Hun har altså innrømmet at det var ren egiosme som førte til alle barna.
Tryllepiken Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes det er forkastelig. Man planlegger ikke å få barn man vet man ikke kan forsørge ordentlig. Det ble i tillegg satt inn så mange embryoer at hun visste at sjansen for å få manglinger var stor. Utrolig egoistisk. Hun har jo også uttalt at grunnen til at hun ville ha så mange barn var at hun ikke ville føle seg ensom. Hun har altså innrømmet at det var ren egiosme som førte til alle barna. Enig.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Syns det er hårreisende. Og når hun nå i tillegg prøver å melke media for alt det er verdt, syns jeg det bare blir smålig.
*Numi* Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Nå er det vel ren egoisme som fører til alle barn, men ja, det er hårreisende med 14 barn man ikke klarer å ta seg av.
Lissi Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Ingen tvil om at hun er ute etter å tjene penger. Hun krever millioner for intervju, men flere mistet interessen for henne da de oppdaget at det var prøverrør.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Utrolig egoistisk. Hun har jo også uttalt at grunnen til at hun ville ha så mange barn var at hun ikke ville føle seg ensom. Hun har altså innrømmet at det var ren egiosme som førte til alle barna. Mens de som bare får ett eller to, de får barn av uegennyttige årsaker? Hvilke årsaker da, forresten? At de skal gjøre samfunnet en tjeneste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå