Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #2 Skrevet 20. februar 2009 Noen som har prøvd disse? Funker de? Har prøvd både cla og phase 2.Virket ikke på meg i allefall......Dog, Mulig phase 2 gjorde at jeg gikk ned "hele"500 gram.....men det var etter en hel boks med 180 tabletter, tilvarende 2 tabl. pr måltid er det hele 90 måltider. Så rare bokkeringen av karbohydrater kan det ikke ha vært......he he
frkbling Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2009 Har prøvd både cla og phase 2.Virket ikke på meg i allefall......Dog, Mulig phase 2 gjorde at jeg gikk ned "hele"500 gram.....men det var etter en hel boks med 180 tabletter, tilvarende 2 tabl. pr måltid er det hele 90 måltider. Så rare bokkeringen av karbohydrater kan det ikke ha vært......he he Takk for svar. Nei det var ikke stort mye, hehe.. Lurer på om jeg skal kjøpe grønn te isteden, virker mer overbevisende.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Hei! Har jobbet på helsekost og lest mye om phase 2. Jeg VIL anbefale denne foran alle andre "slankepiller" på markedet. Grunnen er den godt dokumenterte effekten. For å forklare det enkelt; Phase 2 er laget av en plante som har det som forsvarsmekanisme at dersom dyr spiser den, klarer det ikke å ta opp karbohydrater i andre måltider og mister dermed energien. Dette er ugunstig for dyr, men vi som mennesker får stort sett i oss alt for mye karbohydrater. Dersom du har nok energi vil karbohydratene lagres som fett, noe som er kroppens forsvarsmekanisme mot "harde tider". Phase 2 gjør at karbohydratene ikke taes opp og kroppen i stedet forbrenner av fettet. Men altså, spiser du lite karbohydratholdig mat vil dette være unødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå