Gå til innhold

Bar

Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha fri bar og lurer på endel ting.

Vi skal servere øl, rødvin og hvitvin. Men hva mer? Hvor mange ulike drinker skal vi ha? Hvilke sorter?

Skrevet

Vi hadde Cognac og Baileys, "restene" fra avecen

Jägermeister og whiskey - gikk det lite av

Mulighet for å lage Irish coffee, Strawberry daiquiry, Tom Collins, Bacardi og Cola, Long Island Ice Tea, San Francisco mm.

Hadde litt Gin og så klart mye vodka også, og flere ulike brussorter, Rose`s Lime, sitronsaft og masse isbiter. Så gjestene kunne velge it litt forskjellig og det var gasnke populært.

Men en trenger kanskje ikke være så "avansert" for å ha et godt utvalg :)

Skrevet

I bryllupene i min familie går det mye i cognac, GT og rom/cola.

Jäger og Irish coffee høres også lurt ut:) Jeg vet nesten ingen som drikker vodka jeg, utenom i standarddrinker som Long Island og Daquirier og der er det jo bare å erstatte den med rom:)

Skrevet (endret)
Vi hadde Cognac og Baileys, "restene" fra avecen

Jägermeister og whiskey - gikk det lite av

Mulighet for å lage Irish coffee, Strawberry daiquiry, Tom Collins, Bacardi og Cola, Long Island Ice Tea, San Francisco mm.

Hadde litt Gin og så klart mye vodka også, og flere ulike brussorter, Rose`s Lime, sitronsaft og masse isbiter. Så gjestene kunne velge it litt forskjellig og det var gasnke populært.

Men en trenger kanskje ikke være så "avansert" for å ha et godt utvalg :)

I bryllupene i min familie går det mye i cognac, GT og rom/cola.

Jäger og Irish coffee høres også lurt ut:) Jeg vet nesten ingen som drikker vodka jeg, utenom i standarddrinker som Long Island og Daquirier og der er det jo bare å erstatte den med rom:)

Cognac, baileys og Whiskey skal vi så klart også ha. Vodka må vi ha mye av, det drikkes det iallefall mye av i min vennekrets. Gin og Tonic må vi ha til min kjære :) Men jeg tror vi dropper Irish coffee, vil ikke at det skal bli så mye styr for den som står i baren. Ellers hadde dere mange gode forslag.

Endret av Elize

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...