Gjest tulljent Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 er det noen som har årsaksforklaringer til det. kaka jeg bakte ble lite porøs, sammenklemt og nesten litt rå.gulrotkake
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 For lite bakepulver? For høy varme? For mye fett? Suz
mowgli Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Husket alle ingrediensene? Jeg lager ofte gulrotkake og det er viktig at eggedosisen blir bra, i tillegg sikter jeg i det tørre. Perfekt resultat hver gang
Tilde Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Ikke bruk miksmaster etter du har hatt i andre ingredienser i eggedosisen.Rør forsiktig med slikkepott! Mange som gjør den feilen!
MarianneE Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Visp eggedosisen i 20 minutter, og la kaka stå i ovnen og avkjøles med ovnsdøra på gløtt. Da går det ihvertfall bra hos meg!
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Det har ofte med eggene å gjøre. Kanskje de var for gamle? Hvis man bruker litt gamle egg blir kaken ofte misslykket. Dette sa i alle fall ei venninne av meg som er kjempe flink å bake kaker. (slik som jeg ikke er - min kaker blir ofte slik du beskriver )
moonmood Skrevet 6. juli 2003 #7 Skrevet 6. juli 2003 For lite bakepulver? For høy varme? For mye fett? Suz kanskje for gammelt bakepulver? Jeg brukte det en gang... sjokoladekaka ble faktisk en svært god brownieskakehybrid...! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå