Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Redken Extreme-serien en stund nå, og er veldig fornøyd med den. Tenkte jeg skulle prøve All Soft-serien neste gang jeg må kjøpe shampo siden håret mitt er littegranne tørt.

Jeg bruker hårkur av og til, men er litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe. er det noen som har brukt Welvet cream, Silk whip eller Silk fuel? Og anbefaler dere dem? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker all soft shampo, balsam og kuren, har nettopp fått silk whip, tror jeg (orker ikke sjekke, er en liten pumpe flaske iallefall), men har bare prøvd den en gang så vet ikke om den er bra eller ikke enda. er iallefall veldig fornøyd med de andre produktene, bruker også den anti frizz serien fra redken, bytter litt på. liker redken iallefall veldig godt for mitt hår :)

Skrevet

Jeg elsker All Soft kuren :) Kan gjerne bruke den som kur, men fortsette med Extreme shampo og balsam.

Har også Velvet Whip, men det er jo ikke en kur. Jeg bruker den som beskyttelse før jeg føner eller glatter. Gjør håret mykt og lukter utrolig godt, men ikke det samme som en kur altså. Litt mer styling/varmebeskyttelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...