Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Gutt/mann på 35 her...

Har vært sammen med verdens beste jente i 2 år og nå vil jeg flytte sammen med henne.. Vet egentlig at hun vil, for hun spurte om det før jul. Men da var jeg ikke klar (har alltid bodd alene, og har ikke så mye erfaring med langvarige forhold..) Og vi ble enige om å prate om det på nytt til sommeren...

Men nå har jeg tenkt meg om og endret mening. Savner når hun ikke er her, og elsker de helgene hun ligger og sover i sengen min når jeg kommer hjem fra ting om vi ikke har vært sammen.

Men vil spørre på en litt "romantisk" måte. Hun har allerede nøkkel og litt skapplass her, så det går ikke...

Tips anyone??

Videoannonse
Annonse
Gjest frk.fin
Skrevet

har ikke noen konkrete tips, men ville bare si at det hørtes veldig romantisk ut og snilt av deg :)

Skrevet

Hva med å få laget et pent dørskilt med navnene deres på, og gi henne i gave under en romantisk middag?

Skrevet
Hva med å få laget et pent dørskilt med navnene deres på, og gi henne i gave under en romantisk middag?

Jeg brukte faktisk dørskilt som morgengave (vi byttet begge etternavn), og kan signere på at det kan være en vinner.

Skrevet

dette hørtes koselig ut :) og veldig bra at du vil gjøre noe spesielt ut av det, dette kommer til å bety mye for henne :)

dørskilt høres ut som en god idé :jepp: fint å ha når dere har flyttet sammen også ;)

det er for sent for hjernen min til at jeg klarer å komme på noen gode forslag, men jeg håper du vil fortelle oss hva du endte opp med.

Gjest missLady
Skrevet

Dørskilt er det beste forslaget!! Pakk det inn og hele pakka!

Gjest Celina, 36
Skrevet
Hei.

Gutt/mann på 35 her...

Har vært sammen med verdens beste jente i 2 år og nå vil jeg flytte sammen med henne.. Vet egentlig at hun vil, for hun spurte om det før jul. Men da var jeg ikke klar (har alltid bodd alene, og har ikke så mye erfaring med langvarige forhold..) Og vi ble enige om å prate om det på nytt til sommeren...

Men nå har jeg tenkt meg om og endret mening. Savner når hun ikke er her, og elsker de helgene hun ligger og sover i sengen min når jeg kommer hjem fra ting om vi ikke har vært sammen.

Men vil spørre på en litt "romantisk" måte. Hun har allerede nøkkel og litt skapplass her, så det går ikke...

Tips anyone??

Get out! 35 og alltid bodd alene?!

Inviter henne til en weekend i en europeisk storby, planlegg via internett kart og ramntisk resturant eller et sted som har en felles interesse for dere to, så kan du fri der? Spør om hun vil dele livet med deg og at du snart vil ha barn!

Skrevet
Get out! 35 og alltid bodd alene?!

Inviter henne til en weekend i en europeisk storby, planlegg via internett kart og ramntisk resturant eller et sted som har en felles interesse for dere to, så kan du fri der? Spør om hun vil dele livet med deg og at du snart vil ha barn!

Kanskje du bør lese det han skriver en gang til? Når skriver han noe om ekteskap og barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...