Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei. Er det noen som har kjøpt brudekjole i Sverige ? Ser i en del svenske brudeblader, og det virker som om prisene er litt lavere der... Vi skal en tur til Gøteborg om et par uker, så om noen har tips om brudesalonger der tas det i mot med takk!
NemoLinn Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Eneste jeg ser for meg at det må bli mye billigere å kjøpe kjole i Sverige hvis prisene allerede er lavere enn her hjemme. Du må jo også tenke på kronekursen. Kronekursen er nå på 80 så du vil jo spare penger der også. Ville absolutt vurdert å kjøpe kjole når jeg var på tur i Sverige.
Møffi Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Tenkte faktisk på dette med kronekursen her om dagen! *håpe på mange tips*
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Hei. Er det noen som har kjøpt brudekjole i Sverige ? Ser i en del svenske brudeblader, og det virker som om prisene er litt lavere der... Vi skal en tur til Gøteborg om et par uker, så om noen har tips om brudesalonger der tas det i mot med takk! Dytter denne , siden jeg skal til Gøteborg neste helg Noen tips ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå