Gjest Gjest_Rona_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Kort, men god preken for dem som vil høre.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 20. februar 2009 #3 Skrevet 20. februar 2009 Han har helt rett i det han sier. Negre kan ikke styre et land. Men jeg må samtidig si at det er overraskende å høre en svart prest innrømme det. Imponerende!
FoxyFish Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Det er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge...
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Det er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge... Om du ser bort fra de empiriske data som foreligger kanskje.
FoxyFish Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Om du ser bort fra de empiriske data som foreligger kanskje. Hvilke empiriske data? At moren hans er hvit? Det betyr ikke at Obama er hvit.
Skvaldersjura Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Hvilke empiriske data? At moren hans er hvit? Det betyr ikke at Obama er hvit. Dunham er en gammel adels-slekt fra England. Det samme er Rothams, som i Hillary Rotham Clinton. Du vil finne slike i alle regjeringer i den industrialiserte verden. Og det til felles at deres slektsledd kan føres tilbake til det gamle engelske kongehuset.... UUUPS!!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Var det noe vits i å poste denne tråden på nytt? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=396077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå