Gå til innhold

3 dager igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Så er det bare 3 dager igjen til den store dagen, jeg gleder meg, men må innrømme at jeg får sommerfugler i magen ved tanken.

Er ganske sliten av tenking og fundering på om alt er ok, hvem skal hjelpe med hva osv.

Men jeg får tenke som så at det som går galt går galt, det er ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett.

Lykke til dere andre som også skal gifte dere på lørdag den 20.april og selvfølgelig dere andre som følger etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til på din store dag! Det blir sikkert en flott dag. Er det noe som går galt, så blir det jo ikke noe annet enn et festlig minne! Sånn prøver jeg ihvertfall å tenke på det. Har jo ikke så lenge igjen selv.

Nå som alle har fått sine oppgaver skal du bare nyte dagen og slappe av. 12

Skrevet

Lykke til icon_smile.gif

Det går sikkert kjempebra på den store dagen.

klem fra Elma

24 august icon_smile.gif

Gjest lilletroll
Skrevet

Å det kiler i magen på dine vegne!!:) MASSE MASSE lykke til!! Det blir sikkert en HELT NYDELIG dag!!!12

Skrevet

Lykke til! Husk å fortelle hvordan det gikk!

Klem12

Skrevet

Lykke til!!!!

Dagen kommer helt sikkert til å bli FANTASTISK uansett om noe går galt!

(Selv oppdaget jeg arbeidsfolk i utendørsanlegget da faren min og jeg steg inn for å gå opp til brudgommen!!! Skitt au, tenkte jeg - dette skal IKKE ødelegge dagen min!!!! Og dermed gjorde det ikke det! Nå er det jo bare komisk! Jeg hadde faktisk nesten glemt det.)

Kom snart tilbake med rapport!!! Blir kjempegøy å høre!!!12

Skrevet

Lykke til på lørdag. Det kommer til å bli så flott.

Gi oss referat da, når den største gledesrusen har lagt seg icon_wink.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...