Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Skal ut å reise alene i sommer, og skal ta fly fra heathrow, og hong kong. Hvordan er egentlig de flyplassene her? gruer meg sikklig til å finne fram osv. er så innmari dårlig på å finne fram:P og hva slags erfaringer har dere med cathay airlines?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har reist akkurat den ruta sikkert 6-7 ganger! Har aldri hatt problemer med å finne frem og elsker cathay!!!

Flyplassen i Hong Kong er på en måte formet som en stjerne, så det kan bli litt gåing. Men orienter deg med en gang du lander (hvis du skal videre fra hong kong da?) slik at du vet hvilken vei du skal gå for å finne gaten din. Restaurantene ligger i andre etasje sånn ca "midt" på stjernen...

Hvis dere skal på ferie i Hong Kong så er det også lett å finne frem.. De har dessuten en info skranke med en gang du går ut fra tollen. Der er de veldig behjelpelige med å tegne kart og forklare veien til både hotell og andre severdigheter!

Å komme seg fra flyplassen og til selve Hong Kong er heller ikke noe hokus pokus! Finnes flere muligheter. Vi tok buss den ene veien og tog tilbake! Begge deler fungerte bra! :)

Cathay er kjempebra spør du meg. Setene er ikke helt supre, men servicen og alt du kan velge mellom på skjermene hjelper masse! Jeg velger cathay hver gang om jeg har mulighet til det! :)

Skrevet

Skal vidre fra hong kong;)

Drar vidre til bali, også er det så kort tid mellom landing og avgang.

Godt du er fornøyd med flyselskapet, høres bra ut;) billige billetter hadde de der også=) Så ser fram til ferien nå!

Skrevet

Reiste med Cathay Pacific i fjor sommer, gikk veldig fint. Servicen er god, misliker flymat sterkt så en slik lang flytur er slitsomt synes jeg.

De har de små tv-skjermene som du kan velge når og hva du vil se. På vei hjem hadde vi et helt nytt fly med flyseter som du skyver deg selv fremover istedenfor bakover når du skal sove.

Flyplassene Heathrow og Hong Kong er store, men jeg synes de er greie å navigere rundt på. Er nok av spisesteder og butikker også, så ventetiden går fort.

Skrevet

Akkurat den reiseruta London - Hong Kong - Bali er det jeg har reist så utrolig mange ganger!

Har ikke hatt noe problem med den ruta i det hele tatt! :)

Flymat er ikke noe særlig godt, men er du sulten midt på "natta" kan du be om noe å spise og da varter flyvertinnene opp med nudler!! Noe som alltid smaker bedre enn flymat.

Kos deg på Bali! :)

Skrevet

Kommer garantert til å kose meg;) eneste er den korte tiden mellom landing og avgang som jeg gruer meg til=P hehe

Skrevet
Kommer garantert til å kose meg;) eneste er den korte tiden mellom landing og avgang som jeg gruer meg til=P hehe

Her er hjemmesiden til flyplassen, så da kan du jo klikke deg litt rundt og bli kjent på den måten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...