Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg vil helst ha en kort brudekjole, gjerne litt 50 talls. Problemet er at jeg kun har funnet noen jeg liker på nettet, og jeg vet ikke helt om jeg tar sjansen på å kjøpe uten og prøve.. Har tittet litt rundtomkring her i Østfold hvor jeg bor, uten at jeg har funnet noen fine...Men på det ene stedet kan jeg få kjøpt en lang kjole som kan klippes av til kort ( av sydame). Kjolen er tidligere utleie kjole , og jeg kan få den for ca 5000. Er det noen som har erfaring med dette?? I følge hun i butikken var det ikke noe problem, men det er jo litt synd da, om jeg ikke blir fornøyd, da må jeg vel kjøpe den uansett... Har dessverre ikke noe blide av kjolen, aner ikke hvilket merke det.. (Virket faktisk som om hun i butikken ikke ville si det da jeg spurte, og da jeg ringte inn dagen etter hadde hun stengt butikken og husket ikke hvilket merke det var, i dag sa hun at de hadde vinterferie, og at hun heller ikke var i butikken ,enda hun sa på tirsdag at hun skulle ha åpent hele uka....) Rart synes jeg da... Uansett har jeg hengt den av til i morgen, og bør vel bestemme meg da.. Om de ikke har vinterferie da også...
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tenker at det blir billigere å fikse litt på den hvis du ikke er helt fornøyd Jeg har sett linker til flere fine korte kjoler her inne. Husker det lå en på finn også. Jeg tror jeg ville kjøpt på nettet... Selv har jeg klippet av min kjole som jeg har kjøpt på eBay Den er kortere foran, og endel lenger bak. Veldig fint, og passer godt til vårt bryllup på ambassade. Kostet meg 1000 kr, og litt arbeid.
Gjest antigartner Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Var jeg deg ville jeg undersøkt mulighetene for å få sydd meg en kjole. Jeg innbiller meg at det blir finere enn å kutte av en kjole som opprinnelig er laget for å være lang. I tillegg kan nok prisen i høyeste grad bli sammenliknbar med det alternativet du har. (kr 5000,- + omsøm)
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har kjøpt kort kjole fra Mori Lee som jeg betalte i underkant av 6000,- for. Den er nyyydelig Se på Mori Lee sin nettside under Voyage-kolleksjonen!
Gjest Gjest bomst Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har kjøpt kort kjole fra Mori Lee som jeg betalte i underkant av 6000,- for. Den er nyyydelig Se på Mori Lee sin nettside under Voyage-kolleksjonen! Ja, der var det mye fint! Fant tre stykker som jeg likte faktisk . Har du kjøpt din på nett eller i butikk ? Så at de har en forhandler ikke så langt unna der jeg bor
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Ja, der var det mye fint! Fant tre stykker som jeg likte faktisk . Har du kjøpt din på nett eller i butikk ? Så at de har en forhandler ikke så langt unna der jeg bor Jeg hadde først tenkt til å kjøpe på nett, men endte opp i butikk Er veldig glad for det! Det er litt dyrere, men verdt hver krone når det innebar at de sydde og tilpasset, så jeg slapp å bruke ekstra penger på skredder osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå