Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Kjøpte meg ny bærbar i des 08, og da fikk jeg 3 måneders gratis bruk av Norton antivirus (?), og nå gir den meg beskjed om at det er tid for fornying av abb. Den fornyelsespakken koster ca 500 kr og varer i et år. Og jeg kan omtrent ingenting om pc og sånne ting. Hva skal jeg gjøre? Har fått med meg at det finnes like gode gratisversjoner. Tips?
Gjest duden Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Det er gode gratis alternativer på antivirus. AVG, Avast og Avira har gode gratisutgaver. Mange er fornøyd med dem. Selv bruker jeg avast og er fornøyd. Avira er det mange som sverger til om dagen da de har gjort det meget godt i en del tester. Avira er dessuten et ganske enkelt programm å bruke. Ikke masse instillinger og fixfaxerier.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Nod32 er den desidert beste og er ingen bloatware (masse stash som vises på skjermene hele tida) i heletatt. Dog koster Nod32 litt mener jeg, men det finnes alternativer som gjør at den IKKE koster noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå