Gå til innhold

The cutest ever!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i all verden ser du sangerpotensialet? Hun synger som alle barn på den alderen: falskt!

Bare en mor kan like dette.

Til dere som blir så imponert over barn på youtube: Hvilken planet lever dere på?

Skrevet

Ja, her var det jo mange barnekjære. :gjeiper: Det blir nesten så jeg får litt dårlig samvittighet her. Det hadde kanskje vært bedre om jeg heller hadde skrevet at ungen var stygg og sang elendig?

Utfordring: Prøv alle her å få toåringene deres til å synge den norske nasjonalsangen like godt med samme innlevelse. Og jeg venter i spenning! :)

Skrevet
Ja, her var det jo mange barnekjære. :gjeiper: Det blir nesten så jeg får litt dårlig samvittighet her. Det hadde kanskje vært bedre om jeg heller hadde skrevet at ungen var stygg og sang elendig?

Utfordring: Prøv alle her å få toåringene deres til å synge den norske nasjonalsangen like godt med samme innlevelse. Og jeg venter i spenning! :)

Da må du nok vente en stund hvis du venter på meg. Jeg må skaffe meg en toåring først.

Skrevet
Utfordring: Prøv alle her å få toåringene deres til å synge den norske nasjonalsangen like godt med samme innlevelse. Og jeg venter i spenning!

jeg har ingen 2åring, men har mange småsøsken..

ho jentaa gjør det ho ble trent til å gjøre

• 2 uker senere...
Skrevet
ho jentaa gjør det ho ble trent til å gjøre

Det kan ha med trening å gjøre, ja. Men jeg tror også at det ligger litt talent bak.

Det er innlevelsen som jeg synes er så artig. Dette ser man på de andre musikkvideoene hennes også.

Skrevet

Ble ikke imponert. Jenta var søt, men at det var noe spesielt talent å spore er jeg usikker på.

Skrevet

Hun var søt ja, men stemmen i seg selv var jo ikke direkte imponerende, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...