sEnsAtion Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hun her bare smelter hjertet mitt helt. Blir ikke hun sanger, så blir ingen det. Hun er bare 2 år gammel. http://www.youtube.com/watch?v=O8RYJcyZMe4 Aww!
The Kitten Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Hun her bare smelter hjertet mitt helt. Blir ikke hun sanger, så blir ingen det. Hun er bare 2 år gammel. http://www.youtube.com/watch?v=O8RYJcyZMe4 Aww! Så søt var hun da ikke.
LukaFrost Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Hvor i all verden ser du sangerpotensialet? Hun synger som alle barn på den alderen: falskt! Bare en mor kan like dette. Til dere som blir så imponert over barn på youtube: Hvilken planet lever dere på?
sEnsAtion Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2009 Ja, her var det jo mange barnekjære. :gjeiper: Det blir nesten så jeg får litt dårlig samvittighet her. Det hadde kanskje vært bedre om jeg heller hadde skrevet at ungen var stygg og sang elendig? Utfordring: Prøv alle her å få toåringene deres til å synge den norske nasjonalsangen like godt med samme innlevelse. Og jeg venter i spenning!
The Kitten Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Ja, her var det jo mange barnekjære. :gjeiper: Det blir nesten så jeg får litt dårlig samvittighet her. Det hadde kanskje vært bedre om jeg heller hadde skrevet at ungen var stygg og sang elendig? Utfordring: Prøv alle her å få toåringene deres til å synge den norske nasjonalsangen like godt med samme innlevelse. Og jeg venter i spenning! Da må du nok vente en stund hvis du venter på meg. Jeg må skaffe meg en toåring først.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Utfordring: Prøv alle her å få toåringene deres til å synge den norske nasjonalsangen like godt med samme innlevelse. Og jeg venter i spenning! jeg har ingen 2åring, men har mange småsøsken.. ho jentaa gjør det ho ble trent til å gjøre
sEnsAtion Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2009 ho jentaa gjør det ho ble trent til å gjøre Det kan ha med trening å gjøre, ja. Men jeg tror også at det ligger litt talent bak. Det er innlevelsen som jeg synes er så artig. Dette ser man på de andre musikkvideoene hennes også.
Mamma1 Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Ble ikke imponert. Jenta var søt, men at det var noe spesielt talent å spore er jeg usikker på.
Teriyaki Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 Hun var søt ja, men stemmen i seg selv var jo ikke direkte imponerende, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå