Gjest Elise Marie Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hei Så et mineralpudder her forleden, som heter "ARTDECO" har noen erfaringer om dette mineralpudderet? Håper på et raskt svar fra noen, tenkte meg å kjøpe meg et nytt mineralpudder senere.. Del gjerne andre erfaringer om andre merker
Gjest Sandbekken Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Av Artdecositt mineralpudder fikk jeg betennelse på øynene av (!) så neiii.. jeg anbefaler ikke det
Gjest Elise Marie Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Av Artdecositt mineralpudder fikk jeg betennelse på øynene av (!) så neiii.. jeg anbefaler ikke det Høres ikek bra ut. Anbefaler dere noe annet??
charley Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg bruker artdeco sitt mineral pudder, har brukt det i ca 2 mnd og er kjempe fornøyd!!!
lenema Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Jeg bruker også Artdeco sitt, og har fått 4 av venninne mine til å bruke det Det er det beste jeg noen gang har prøvd. Det matter ned huden, og dekker bra! Anbefales på det sterkeste
lenema Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Mitt kostet 200. Anbefaler og bruke bareMinerals kabuki børste til!
Gjest Elise Marie Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Da blir det artdeco mineralpudder på meg Høres jo veldig bra ut !!
Gjest dalieo Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Noen som har prøvd det og i.d, og kan sammenligne?
lenema Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Det løse mineralpudderet fra Artdeco gjør at huden blir matt, i motsetning til Id som gjør at huden blir mer blank. Artdeco sin dekker mye bedre og trekker inn i huden så det ser naturlig ut. Id sin syns jeg ikke dekket noe særlig, men vil anbefale Kabuki børsten til Id !
Gjest dalieo Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Det løse mineralpudderet fra Artdeco gjør at huden blir matt, i motsetning til Id som gjør at huden blir mer blank. Artdeco sin dekker mye bedre og trekker inn i huden så det ser naturlig ut. Id sin syns jeg ikke dekket noe særlig, men vil anbefale Kabuki børsten til Id ! Helt enig ang. i.d Ble ganske skuffa, hadde forventet mye bedre dekkevne, og et mer naturlig resultat. Hmm, kanskje Artdeco er tingen da
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 ID bare minerals er uten tvil min favoritt. Ser naturlig ut, og sitter på utrolig bra! Men kan fort bli noen kroner, da en boks koster 415,- (under 300 kr på blivakker.no) Ellers så er artdeco virkelig et godt alternativ!
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Jeg bruker mineralpudder fra Artdeco, og er kjempefornøyd. Det ser naturlig ut, og det føles ikke som om jeg har på sminke. Veldig fornøyd! I tilegg er det billig i forhold til f.ek ID.
mari4ever Skrevet 24. september 2009 #14 Skrevet 24. september 2009 Noen som har prøvd det og i.d, og kan sammenligne? Har både Artdeco sitt og I.d sitt, btw og samme produsent på begge foundationene. Artdeco sitt dekker bedre og trenger ikke så mye. matter også godt ned Begge to inneholder Bismuth så abefales ikke dersom du reagerer på denne indegriensen
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 er det noen som vet hvor du kan få tak i dette pudderet :D? vil veldig gjerne prøve det!
mari4ever Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 (endret) er det noen som vet hvor du kan få tak i dette pudderet :D? vil veldig gjerne prøve det! Parfymelle eller Esthetique parfymeri:) Esthetique parfymeri Endret 19. november 2009 av mari4ever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå