Gå til innhold

Artdeco mineralpudder

Anbefalte innlegg

Gjest Elise Marie
Skrevet

Hei :) Så et mineralpudder her forleden, som heter "ARTDECO" har noen erfaringer om dette mineralpudderet? :) Håper på et raskt svar fra noen, tenkte meg å kjøpe meg et nytt mineralpudder senere..

Del gjerne andre erfaringer om andre merker :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Av Artdecositt mineralpudder fikk jeg betennelse på øynene av (!) så neiii.. jeg anbefaler ikke det :fy_fy:

Gjest Elise Marie
Skrevet
Av Artdecositt mineralpudder fikk jeg betennelse på øynene av (!) så neiii.. jeg anbefaler ikke det :fy_fy:

Høres ikek bra ut. Anbefaler dere noe annet??

Skrevet

Jeg bruker artdeco sitt mineral pudder, har brukt det i ca 2 mnd og er kjempe fornøyd!!!:)

Skrevet

Jeg bruker også Artdeco sitt, og har fått 4 av venninne mine til å bruke det :) Det er det beste jeg noen gang har prøvd. Det matter ned huden, og dekker bra! Anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

Mitt kostet 200. Anbefaler og bruke bareMinerals kabuki børste til!

Gjest Elise Marie
Skrevet

Da blir det artdeco mineralpudder på meg :) Høres jo veldig bra ut !!

Skrevet

Noen som har prøvd det og i.d, og kan sammenligne?

Skrevet

Det løse mineralpudderet fra Artdeco gjør at huden blir matt, i motsetning til Id som gjør at huden blir mer blank.

Artdeco sin dekker mye bedre og trekker inn i huden så det ser naturlig ut. Id sin syns jeg ikke dekket noe særlig, men vil anbefale Kabuki børsten til Id !

Skrevet
Det løse mineralpudderet fra Artdeco gjør at huden blir matt, i motsetning til Id som gjør at huden blir mer blank.

Artdeco sin dekker mye bedre og trekker inn i huden så det ser naturlig ut. Id sin syns jeg ikke dekket noe særlig, men vil anbefale Kabuki børsten til Id !

Helt enig ang. i.d :) Ble ganske skuffa, hadde forventet mye bedre dekkevne, og et mer naturlig resultat. Hmm, kanskje Artdeco er tingen da ;)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

ID bare minerals er uten tvil min favoritt. Ser naturlig ut, og sitter på utrolig bra!

Men kan fort bli noen kroner, da en boks koster 415,- (under 300 kr på blivakker.no)

Ellers så er artdeco virkelig et godt alternativ!

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Jeg bruker mineralpudder fra Artdeco, og er kjempefornøyd. Det ser naturlig ut, og det føles ikke som om jeg har på sminke. Veldig fornøyd! I tilegg er det billig i forhold til f.ek ID.

Skrevet
Noen som har prøvd det og i.d, og kan sammenligne?

Har både Artdeco sitt og I.d sitt, btw og samme produsent på begge foundationene. Artdeco sitt dekker bedre og trenger ikke så mye. matter også godt ned

Begge to inneholder Bismuth så abefales ikke dersom du reagerer på denne indegriensen

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

er det noen som vet hvor du kan få tak i dette pudderet :D? vil veldig gjerne prøve det!

Skrevet (endret)
er det noen som vet hvor du kan få tak i dette pudderet :D? vil veldig gjerne prøve det!

Parfymelle eller Esthetique parfymeri:)

Esthetique parfymeri

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...