Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en person kan være så idiotisk! :kjempesinna: Jeg går på skole med en fyr og jeg er en sånn person som smiler og hilser på mange. Men så var det denne fyren da, han så alltid så sur ut, men jeg prøvde å være hyggelig og smile.

Han la meg til på facebook, jeg har snakket til han en gang på facebook + jeg skrev gratulere med dagen.

Også skrev jeg til han igjen i dag og spurte om noe skole-greier, også skriver han "jeg er ikke interessert" og blokkerte meg. :forvirret:

Jeg ble såret, sint, irritert for jeg ville bare være hyggelig og hva er takken! Og han skal liksom være 20 år :hakeslepp: Utrolig barnslig!

Måtte bare få det ut! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke alltid sånn da, at "smil til verden og verden smiler til deg".

His loss.

Skrevet

Kanskje er det en veldig sjalu kjæreste i bakgrunnen som sjekker facebooken hans og har gitt ham klar beskjed om hva han har å gjøre..?

Skrevet

Jeg ser ikke helt det barnslige i det, ei heller hvorfor du reagerer så sterkt.

Han trodde vel kanskje at du flørtet med ham, siden du gikk rundt og smilte til ham hele tiden. Og så sa han ifra at han ikke var interessert.

Skrevet
Jeg ser ikke helt det barnslige i det, ei heller hvorfor du reagerer så sterkt.

Han trodde vel kanskje at du flørtet med ham, siden du gikk rundt og smilte til ham hele tiden. Og så sa han ifra at han ikke var interessert.

Det var jo ikke det at han skrev at han ikke var interessert, som gjorde at jeg reagerte så "sterkt"! Det var mest det at han blokkerte meg rett etterpå, så jeg ikke fikk forklart at jeg ikke liker han på den måten.

Skrevet

Ønsker du virkelig å være venner med en slik fyr? La han surmule for seg selv, og la han tro at alle som smiler til han er "interessert". Ikke la det være ditt problem!

Skrevet
Det var jo ikke det at han skrev at han ikke var interessert, som gjorde at jeg reagerte så "sterkt"! Det var mest det at han blokkerte meg rett etterpå, så jeg ikke fikk forklart at jeg ikke liker han på den måten.

Jeg tenker at enten så er han virkelig ikke interessert, og bryr seg dermed ikke om hva du har å si, eller så har han en sykelig sjalu kjæreste som har bedt ham om å blokkere denne fremmede jenta som sendte ham melding.

Gjest ignorer
Skrevet

Eller så er han bare 20 år, en alder hvor gutter ennå ikke har blitt modne.. og hvor de tolker all kontakt fra det motsatte kjønn som interesse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...