Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Samboeren min sliter veldig mye med uren hud. Han reagerer veldig på barberskum, hver gang han barberer seg får han massemassevis av bitte små gule prikker der han har barbert seg. I tillegg har han generelt uren hud, selv om den er bedre nå enn for to år siden, så har han fortsatt litt vel uren hud til å være 21... Han driver og bruker min fuktighetskrem og ansiktsrens, men jeg tenker at det hadde vært bedre med noe som er beregnet på mannehud? Jeg vet Loreal har en eller annen sånn billigserie med hudpleie for menn, men jeg er litt skeptisk, siden jeg reagerer kraftig på hudproduktene deres... Så, noen som kan noe om hudpleie for menn, som har noe å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Samboeren min sliter veldig mye med uren hud. Han reagerer veldig på barberskum, hver gang han barberer seg får han massemassevis av bitte små gule prikker der han har barbert seg. I tillegg har han generelt uren hud, selv om den er bedre nå enn for to år siden, så har han fortsatt litt vel uren hud til å være 21... Han driver og bruker min fuktighetskrem og ansiktsrens, men jeg tenker at det hadde vært bedre med noe som er beregnet på mannehud? Jeg vet Loreal har en eller annen sånn billigserie med hudpleie for menn, men jeg er litt skeptisk, siden jeg reagerer kraftig på hudproduktene deres... Så, noen som kan noe om hudpleie for menn, som har noe å anbefale? Weleda har et par produkter hvertfall: Weleda
babord Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Kjære har vært fornøyd med Hugo Boss sine:) Har også fått anbefalt Biotherm...
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Hvordan ligger prisene på de, Babord?
Gjest eline Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Samboeren min sliter veldig mye med uren hud. Han reagerer veldig på barberskum, hver gang han barberer seg får han massemassevis av bitte små gule prikker der han har barbert seg. I tillegg har han generelt uren hud, selv om den er bedre nå enn for to år siden, så har han fortsatt litt vel uren hud til å være 21... Han driver og bruker min fuktighetskrem og ansiktsrens, men jeg tenker at det hadde vært bedre med noe som er beregnet på mannehud? Jeg vet Loreal har en eller annen sånn billigserie med hudpleie for menn, men jeg er litt skeptisk, siden jeg reagerer kraftig på hudproduktene deres... Så, noen som kan noe om hudpleie for menn, som har noe å anbefale? Jeg handlet på www.cityhudpleie.no her om dagen, og så at de har en egen 'avdeling' for menn, her er en link til en barbergele de har: http://www.cityhudpleie.no/product_info.ph...products_id=615 Kjenner ingen som har prøvd den (eller de andre produktene de har for menn), men det er jo anerkjente merker, så kanskje verd å prøve. Barbergelen er jo ikke så dyr heller(synes jeg).
Gjest Christabelle Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Angående barberingen, så er det viktig å desinfisere området etter barberingen. Og han må passe på å ikke ta på ansiktet, da det er mye bakterier på hendene. Både Decleor og Dermalogica har serier til menn, jeg bruker de produktene (til damer) og er veldig fornøyd =)
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Desinfisere? :klø: Han pleier å bruke ansiktsrensen min og så fuktighetskrem når han har barbert seg. (jeg kan ikke så mye om mannepleie, det kan tydeligvis ikke han heller ) Endret 19. februar 2009 av Grafica
Gjest Christabelle Skrevet 19. februar 2009 #8 Skrevet 19. februar 2009 Desinfisere? :klø: Han pleier å bruke ansiktsrensen min og så fuktighetskrem når han har barbert seg. (jeg kan ikke så mye om mannepleie, det kan tydeligvis ikke han heller ) After-shave? Bruker han det?
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Nei, det gjør han ikke. Han begynte først å bruke høvel etter at vi ble sammen, før det brukte han barbermaskin (men jeg ble lei av at han hadde stubber igjen ti minutter etter barbering )
Gjest Christabelle Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Be han prøve det du Eller gå tilbake til maskin, det kan ikke være noe særlig med masse småkviser :/
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 De sprekker lett da, de ligger helt øverst i huden, og sprekker med en gang det blir litt trykk på de, og så er de borte.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #12 Skrevet 19. februar 2009 Dermalogica er gode hudpleieprodukter og kan godt brukes av menn da de er uten parfyme. Jeg har selv kjøpt noen produkter til mannen fra serien.
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Er ikke lukten som gjør at han ikke kan bruke dameprodukter, tenkte bare kanskje at dame og mannehud var veldig forskjellig? Og derfor burde ha forskjellige produkter?
Gjest Christabelle Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 Dermalogica er fine for begge kjønn; nøytrale i emballasje og de lukter ikke parfyme. Vi lærte på hudpleieskolen at de kan fint brukes av begge kjønn. Min samboer bruker Dermalogica, og han er fornøyd, for han ber om mer når han har brukt opp =) Hehe Forskjellen på kvinnehud og mannehud er at menn har grovere hud, og ofte fetere, med høyere talgproduksjon. Jeg anbefaler produkter for fet hud: Dermal Clay Cleanser Oil Control Lotion Eventuell skrubb: Skin Prep Scrub Eventuell maske: Skin Refining Masque Eller serien for menn Her er det også barberprodukter.
venus_ Skrevet 19. februar 2009 #15 Skrevet 19. februar 2009 Anbefaler å prøvde produkter fra hudpleier om han først skal investere På http://www.cityhudpleie.no har de en Matis-rens som er ment for menn på tilbud til 125 kr Kjenner ikke til den, men har hørt mye bra om matis. Anbefaler dermalogicas acitve moist som dagkrem, både jeg og broren min er fornøyd med den.
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #16 Skrevet 19. februar 2009 Takk Christabelle! Venus_: Nei, investere var ikke planen, har ikke så mye penger å legge i det nemlig Selv må jeg holde meg til billigmerkene, pga stram økonomi. Men huden min er hvertfall blitt ganske ok. Skal se rundt på nettet hva jeg kan finne dermalogica til For skal vi først kjøpe til ham, kan jo jeg bruke det og.
venus_ Skrevet 19. februar 2009 #17 Skrevet 19. februar 2009 Takk Christabelle! Venus_: Nei, investere var ikke planen, har ikke så mye penger å legge i det nemlig Selv må jeg holde meg til billigmerkene, pga stram økonomi. Men huden min er hvertfall blitt ganske ok. Skal se rundt på nettet hva jeg kan finne dermalogica til For skal vi først kjøpe til ham, kan jo jeg bruke det og. Den rensen jeg snakket om er på tilbud til 125. Ikke så dyrt det
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2009 #18 Skrevet 19. februar 2009 Akkurat den delen greide jeg å ikke se. Men nå bor vi ikke i Oslo, så får ikke kjøpt den nå.
venus_ Skrevet 19. februar 2009 #19 Skrevet 19. februar 2009 Akkurat den delen greide jeg å ikke se. Men nå bor vi ikke i Oslo, så får ikke kjøpt den nå. Den er på cityhudpleie.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå