Gå til innhold

hund å katt

Anbefalte innlegg

Gjest gjest  roar
Skrevet

hallo,,,,

vi har fått oss en katt unge, har to hunder fra før, min kjære var i snakk med en dame på jobben, å vist ikke noe ville ha den så måtten den vandre til evige jaktmarker,

vi bor veldig nerme veien, men tror nok at den lærer seg reglene hehe, passe seg mener jeg,

med den yngste hunden ser det ut som det går veldig greit, den slikker å vasker den,,

men den elste på 4 år, hun er mere redd dette nye som er kommet i hus, tør ikke å gå henn til katten, men er nyfiken,

noen som har ide på hvordan får henne vent til med katten, har prøvt på ta katten bort til hunden, men da stikker hun, vil jo ikke tvinge hunden heller, har hørt at det er galdt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis er hunden redd fordi den instinktivt vet at det bak en liten kattunge kan lure en aggressiv og hissig kattemor. (Samme reaksjon kan man få med små valper også). I tillegg er hunden kanskje litt mer skeptisk av natur.

Jeg ville egentlig ikke gjort noe spesielt, bare la dem bli kjent og vant med hverandre i eget tempo. Det pleier å gå seg til av seg selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...