Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Hvordan ville dere ha reagert om en fremmed mann ble forelsket i en opptatt jente?
Gjest Purple Haze Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Skjønner ikke helt spørsmålet? Ingen går vel hen og forelsker seg i en totalt fremmed person? Og hvis han er helt fremmed, hvordan skal han da vite at jenta er opptatt?
Hilde Christina Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Enig med personen over, forstår ikke hva du spør om :klø:
Gjest trusfdf Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 H*n mener vel f.eks: *Ei på butikken som han har sett titt og ofte, som han ikke har snakket med. Kanskje hun en gang har gått hånd i hånd med en, og derfor vet ts at jenta har kjæreste. Hvordan jeg ville reagert dersom en fremmed mann kom og sa han var forelsket i meg, mens jeg var i et forhold? Jeg tror det er litt ivrig å gå bort til henne og si noe slik. Da vil hun forstå at du bare er forelsket i henne pga utseendet, og ikke i hennes personlighet. Og uansett, hun er i et forhold, så hold deg unna du. Slike "overfladiske" forelskelser går ofte fort over.. så kom deg videre, og finn ei du liker pga personligheten (og utseendet), og ikke bare en forelskelse som er basert på det ytre.
LitaPia Skrevet 20. februar 2009 #5 Skrevet 20. februar 2009 Om en "fremmed mann" hadde kommet til meg og sagt at han var blitt forelsket i meg, hadde jeg tatt det som et kompliment for utseendet. Men hadde holdt meg til sambo jeg
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 H*n mener vel f.eks: *Ei på butikken som han har sett titt og ofte, som han ikke har snakket med. Kanskje hun en gang har gått hånd i hånd med en, og derfor vet ts at jenta har kjæreste. Hvordan jeg ville reagert dersom en fremmed mann kom og sa han var forelsket i meg, mens jeg var i et forhold? Jeg tror det er litt ivrig å gå bort til henne og si noe slik. Da vil hun forstå at du bare er forelsket i henne pga utseendet, og ikke i hennes personlighet. Og uansett, hun er i et forhold, så hold deg unna du. Slike "overfladiske" forelskelser går ofte fort over.. så kom deg videre, og finn ei du liker pga personligheten (og utseendet), og ikke bare en forelskelse som er basert på det ytre. Hallo!!! Hvordan er det forelskelser oppstår? Man går jo først etter noe man liker utseende på? Der etter kommer jo personlighet osv....
Hilde Christina Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Hallo!!! Hvordan er det forelskelser oppstår? Man går jo først etter noe man liker utseende på? Der etter kommer jo personlighet osv.... Utseendet er det første man ser, men man forelsker seg ikke på grunn av utseendet for å deretter finne ut hvordan personligheten er. Jeg tror ikke det er helt mulig å ha en ekte forelskelse uten å kjenne personen så til TS; jeg ville holdt meg unna, hun kan lett ta deg for å være en småskrudd person om du plutselig forteller henne dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå