Gjest hunkjønn også Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Det har vært flere tråder her om folk som har kommet ut for andre fristelser mens de er samboer/gift. Og dette er vel ikke noe uvanlig, men det jeg lurte litt på var: Er det noen som har valgt å gjøre et forhold slutt her pga en ny flamme? Var gresset grønnere på andre siden?
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 Jepp - og jepp Men ikke slutt på et veldig langvarig og involvert forhold for en ny "flamme". Slutt med en elsker/kjæreste når jeg traff en annen jeg heller ville satse på. Suz
Gjest 10na Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Ja - gresset var grønnre på andre siden i nesten 3 år :cry:
Sheba Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Ja og ja - jeg forlot min samboer igjennom 7 år fordi jeg trodde gresset var grønnere på den andre siden av gjerdet (uff - utroskap og det hele). Men det var riktig, nå snart 8 år senere er gresset fortsatt mye grønnere på den andre siden! (som nå er "riktig" side for meg). Har ikke angret en dag, for og si det sånn!
Luringen Skrevet 3. juli 2003 #5 Skrevet 3. juli 2003 Nope og jepp!!! Tror at når en sliter i et forhold og det ryker. Da er det jo selvsagt grønnere på andre siden av gjerdet....
tuva77 Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Det er vel en grunn til st en er utro :o Har en det veldig bra i sitt faste forhold, så prøver en vel ikke noe annet? ( Bortsett fra de som er notorisk utro :evil: da men de teller ikke) :blunke:
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Nope og jepp!!! Tror at når en sliter i et forhold og det ryker. Da er det jo selvsagt grønnere på andre siden av gjerdet.... ..i øyeblikket selvfølgelig... men hva med etterpå ?
Gjest Embla s Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Kjenner en fyr som gjorde slutt på et veldig bra forhold fordi han ble forelsket i ei annen. han gjorde det slutt f ø r han prøvde seg på hun nye, uten å vite hvor landet lå. Hun nye ville ikke ha ham.. Det står det respekt av, syns jeg! De færreste gjør det slutt (hvis forholdet er bra og de er glade i hverandre) før de vet at de har sjangse på en ny flamme...
Gjest the imp Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Jeg gjorde det slutt med min kjæreste gjennom 4 år, fordi jeg ble forelsket i en annen. Det var nok definitivt det beste, hadde jeg ikke blitt forelsket hadde jeg sannsynligvis blitt værende i håp om at det hadde bedret seg, selv om de dype følelsene mine var borte. Det er tross alt veldig vanskelig å gjøre det slutt med en person som har vært din aller beste venn i nesten 6 år, og kjæresten din i 4 år. Heldigvis er han fortsatt en god venn. Ja, gresset var grønnere på den andre siden. Når de virkelig dype følelsene for en person forsvinner gjør du bare deg selv og den andre vondt ved å bli. Selv om det gjør vondt å gjøre det slutt, vil det bare bli verre jo lengre du venter tror jeg.
@lfa Skrevet 3. juli 2003 #10 Skrevet 3. juli 2003 Jeg traff min nåværende gressplen i perioden da jeg og mitt forhenværende moseproblem gjorde det slutt. Lette ikke etter en ny gressplen, men den falt bare i hodet på meg, og da var det gjort... I mitt tilfelle var gresset mye grønnere på den andre siden. Noen ugress her og der er det jo, selvfølgelig, men denne er mye enklere å pleie. Dessuten koser jeg meg med den i en mye større grad enn jeg noen gang gjorde med den gamle.
Leo Skrevet 3. juli 2003 #11 Skrevet 3. juli 2003 Jeg traff min nåværende gressplen i perioden da jeg og mitt forhenværende moseproblem gjorde det slutt. Lette ikke etter en ny gressplen, men den falt bare i hodet på meg, og da var det gjort... Meget god beskrivelse av meg og mitt! Til tross for iherdig kalking var moseproblemet ikke mulig å bli kvitt. Ventet imidlertid med å så på nytt til mosen var orientert om tilstanden og fjernet. Den nåværende, etterhvert ikke lenger nysådde, gressplenen har vist seg langt mer holdbar og motstandsdyktig mot sykdom. Det er riktignok et såkalt "sportsgress", men det har holdt seg grønt og fint nå i syv år. I likhet med det gamle, trenger det imidlertid regelmessig klipping for å holde seg fint.
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 #12 Skrevet 3. juli 2003 Lette ikke etter en ny gressplen, men den falt bare i hodet på meg, og da var det gjort... Var ikke det forferdelig vondt?? :kikker nervøst opp: Forøvrig meget gode beskrivelser, @lfa og Leo, dette gir begrepet ferdigplen på rull ny dimensjon. Har holdt meg med den samme plenen i 9 år nå, ikke vært utro, selv om fristelsen har vært der et par ganger. Mitt råd: Se opp for løvetannens skarpe tunge, den har røtter det nesten er umulig å bli kvitt! Og med mørke solbriller er gresset til naboen slett ikke grønnere..
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 Lette ikke etter en ny gressplen, men den falt bare i hodet på meg, og da var det gjort... Var ikke det forferdelig vondt?? :kikker nervøst opp: Forøvrig meget gode beskrivelser, @lfa og Leo, dette gir begrepet ferdigplen på rull ny dimensjon. Har holdt meg med den samme plenen i 9 år nå, ikke vært utro, selv om fristelsen har vært der et par ganger. Mitt råd: Se opp for løvetannens skarpe tunge, den har røtter det nesten er umulig å bli kvitt! Og med mørke solbriller er gresset til naboen slett ikke grønnere..
@lfa Skrevet 3. juli 2003 #14 Skrevet 3. juli 2003 Var ikke det forferdelig vondt?? :kikker nervøst opp: Det var en god smerte.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #15 Skrevet 4. juli 2003 For meg var det en meget uvanlig situasjon å gå på "nye beiter". Hadde liksom ikke forestilt meg selv i den rollen, men faktisk skjedde det! Kan i farta nevne at jeg i begynnelsen av forholdet var å "snoket litt rundt" for å finne ut hva jeg egentlig skulle med han, som senere ble min mann! For å gjøre en lang historie kort, endte den slik: Jeg valgte mannen min bort! Skal på ingen måter forsvare mine handlinger, men..Det er dermed ikke sagt at det var den hele og fulle sannhet. For hvem er utro hvis alt fungerer i et forhold? INGEN!!! Så svaret mitt må bli at jeg DELVIS gjorde det p.g.a min nye flamme. På det andre spørsmålet ditt er svaret: Dessverre det fikk jeg aldri avkreftet eller bekreftet! Vi kom aldri så langt.
Leo Skrevet 4. juli 2003 #16 Skrevet 4. juli 2003 Har holdt meg med den samme plenen i 9 år nå, ikke vært utro, selv om fristelsen har vært der et par ganger. Mitt råd: Se opp for løvetannens skarpe tunge, den har røtter det nesten er umulig å bli kvitt! Og med mørke solbriller er gresset til naboen slett ikke grønnere.. Fordelen og/eller ulempen med mose er at det ikke gror noe som helst annet der heller....
Gjest Angrende Skrevet 4. juli 2003 #17 Skrevet 4. juli 2003 Jeg falt skikkelig for en type mens jeg var sammen med en annen ( forlovet også). Var utro i et år før jeg tok steget. Ble sammen med han andre og han bedro meg under hele forholdet som varte i 2,5 år. Jeg fikk som fortjent og skjønner hvilken smerte jeg påførte han jeg var forlovet med. Aldri mer utroskap på meg. Har en kjempe fin kjærste nå og vil ikke gjennta noe så dumt. Gresset ble vel sort for min del.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #18 Skrevet 6. juli 2003 Var utro i natt.... Føler meg helt tom innvendig... Angrer litt, men noe i meg synes det var godt å være ferdig med det. Så håper jeg at jeg kan leve videre med dette... Var gresset grønnere? Ja, litt....
Klips Skrevet 6. juli 2003 #19 Skrevet 6. juli 2003 Er det noen som har valgt å gjøre et forhold slutt her pga en ny flamme? Ja Var gresset grønnere på andre siden? Ja
Gjest royal Skrevet 16. juli 2003 #20 Skrevet 16. juli 2003 Men hvis man er i en gressplen som er bra, og alikevel får tilbud om en plen som virker en mer fristene. Skal man da vente for å se, eller skal man ta sats over gjerdet? Dette er vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå