Gå til innhold

Kjøpe tøyservietter til bryllupet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Felicia_*
Skrevet

Det jeg har funnet av leiepriser ligger stort sett på kr 10/serviett, noe jeg syns er dyrt!

På ellos.no får man kjøpt hvite tøyservietter i 4-pk. til 49,50, hvis man selger de til halv pris etterpå, blir dette uansett mye billigere. Problemet er at ellos ikke har disse inne før 10. mai, noe jeg syns er litt snau tidsmargin når jeg skal gifte meg 30. mai...

Er det noen som vet om andre steder man får kjøpt enkle, hvite tøyservietter til maks 10/stk? Vet Sparkjøp har, men de har løvehode på... :roll:

All hjelp tas imot med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det jeg har funnet av leiepriser ligger stort sett på kr 10/serviett, noe jeg syns er dyrt!

På ellos.no får man kjøpt hvite tøyservietter i 4-pk. til 49,50, hvis man selger de til halv pris etterpå, blir dette uansett mye billigere. Problemet er at ellos ikke har disse inne før 10. mai, noe jeg syns er litt snau tidsmargin når jeg skal gifte meg 30. mai...

Er det noen som vet om andre steder man får kjøpt enkle, hvite tøyservietter til maks 10/stk? Vet Sparkjøp har, men de har løvehode på... :roll:

All hjelp tas imot med takk! :)

På Binders selger de Duni/Dunilin tøyservietter til en billig penge :)

Skrevet

Har sett at det er noen på ikea.no, men husker ikke prisen da...

Men selge de etterpå? Tror du noen ville ha kjøpt de?

Skrevet

Leie servietter? :klø:

Skrevet

Kan dere ikke bare sende rundt en tørkerull, da?

Skrevet (endret)

Her er 4pk til 19,- på IKEA. Har ikke sett de på ordentlig, og har ingen erfaring med kvalitet: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20107811 Fretex kan sikkert ta i mot hvis dere ikke får solgt etterpå.

Ellers hadde jeg virkelig sansen for ideen med å sende rundt en tørkerull :) Er det et fint bryllup, kan man kanskje ha stående en 4-5 ruller rundt på bordene :)

Endret av Jade
Skrevet

Eller så må jo en løsning å kjøpe tøy i passende farge og struktur, og sy dem til selv. Eller få en fingernem onkel/tante/venn til å gjøre det.

Skrevet (endret)

Vi har kjøpt de serviettene på Ikea.

Ble mye billigere det enn å leie.

Har ei venninne som elsker å plundre med ting, så hun broderer monogrammet vårt på alle serviettene. :)

Endret av Maye
Skrevet
Vi har kjøpt de serviettene på Ikea.

Ble mye billigere det enn å leie.

Har ei venninne som elsker å plundre med ting, så hun broderer monogrammet vårt på alle serviettene. :)

Hvordan var de ikea-serviettene?

Skrevet

Helt greie. Synes kvaliteten er bra.

De er litt mindre enn de leieserviettene vi har sett på da. 45x45 i stedet for 50x50

Gjest Gjest_Fruen_*
Skrevet

Jeg kjøpte hvite tøyservietter på Kid til vårt bryllup i fjor :) De koster 15 kroner stykke, og heter Plain. Veldig fine!

Skrevet

Jeg kjøpte metervaren "Elegant" på jysk og skal sy servietter og lange bordbrikker... Mye jobb, men jeg liker å pusle med sånt :)

Skrevet

kan man ikke ha pene papir servietter?

Skrevet

Klart man kan det! Jeg hadde egentlig kjøpt inn noen (fra Eurospar, faktisk!! ;) ), de var pene de, altså.

Men er liksom litt ekstra pent og spesielt med tøyservietter...

Skrevet

Joda, det er pent, men neppe noe gjestene kommer til å bite seg merke i og huske lenge i etterkant. Så da ville jeg heller brukt pengene på noe annet. ;) Men det er meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...