Gjest Reiseklar Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Noen som har bestilt og reist med Solfaktor til Bulgaria? Erfaringer mottas, både positive og negative
Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Noen som har bestilt og reist med Solfaktor til Bulgaria? Erfaringer mottas, både positive og negative Solfaktor er ikke et reiseselskap, men en formidler. Jeg har alltid brukt Solfaktor.no for å finne reiser, men man blir jo videresendt til reiseselskapet for å bestille turen.
Gjest Reiseklar Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Takk for oppklaring, men vet ikke om det hjalp så mye... Når eg klikker på det hotellet vi kunne tenke oss, så står det at selskapet heter Solfaktor.
Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 20. februar 2009 #4 Skrevet 20. februar 2009 Takk for oppklaring, men vet ikke om det hjalp så mye... Når eg klikker på det hotellet vi kunne tenke oss, så står det at selskapet heter Solfaktor. Aha! Det er Solfaktor Pluss du mener? Det betyr at Solfaktor har funnet flyreise og hotell til deg, men det blir likevel ikke en chartertur i samme forstand. Flyselskapet kan være f.eks SAS eller Norwegian, og hotellet er et som Solfaktor har funnet ledige rom på i samme perioden. Hvis du trykker på "velg" så kan du se omtalen om hotellet. Du kan også google hotellnavnet for å få bekreftet infoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå