Gjest Gjest_liz_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 jeg tenkte å farge vippene. noen som vet hvor jeg kan få gjort dette i bergen? noen hudpleiesallonger dere kan anbefale?
stella K Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 vet at "wah wah" i bergen gjør det.. men vet ikke hvor flinke de er
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Vipper går det ikke an å gjøre feil, jeg liker Hud i Vaskerelven, hyggelige og billig. Hvis du skal farge bryn også vil jeg bare si at du må holde deg unna Kanebo-salongen. Wahwah er generelt dyrt.
susanne_89 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Du kan og gjere det hos frisørsalongar.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 http://www.nesttunklinikken.no Pleier jeg å dra til. Irene som driver den er veldig hyggelig. Ligger i enden av gågaten av Nesttun sentrum (den hvor polet lå i gamle gamle dager ;-) Ett tips er å holde seg unna de store kjedene, da de generelt er dyre!
stella K Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 der fikk jeg også noen gode tips jeg har vært steder hvor de skulle farge vippene mine, og det har kommet væske inn i øynene. har gått med knall røde øyne flere dager etterpå... så tror det er forskjell på de som utfører det nå skal jeg prøve det dere har anbefalt hvor er vaskerelven? har ikke bodd i bergen så mange år,...
Nana Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 vaskerelven er i gaten foran kinoen :-)) der med netty og godt brød :-)
stella K Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 vaskerelven er i gaten foran kinoen :-)) der med netty og godt brød :-) ok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå