Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Hver gang jeg skal prøve å sitere noen her inne blir hele innlegget kopiert, selv om jeg bare har merket noen linjer. Hvordan skal jeg gjøre det for å få til å bare sitere deler av et innlegg ? Og hvordan får jeg til å sitere fra flere innlegg i en tråd ? En stor krysantemum til den som kan hjelpe !
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 Marker teksten du vil sitere. Kopier og lim inn i svaret ditt. Marker teksten i innlegget og klikk på Quote.
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Marker teksten du vil sitere. Kopier og lim inn i svaret ditt. Marker teksten i innlegget og klikk på Quote.
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Marker teksten du vil sitere. Kopier og lim inn i svaret ditt. quote] Kanskje NÅ da ?
Kreps Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 ja dette har jeg slitt med også, skjønner det ikke enda jeg :-?
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Hver gang jeg skal prøve å sitere noen her inne blir hele innlegget kopiert, selv om jeg bare har merket noen linjer. Hvordan skal jeg gjøre det for å få til å bare sitere deler av et innlegg ? Og hvordan får jeg til å sitere fra flere innlegg i en tråd ? ! Hva fanden gjør jeg feil ?
Tusenfryd Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Kreps, hvis du nå trykker "endre" på innlegget ditt, så ser du kodene, og at du har en for mye.
Kreps Skrevet 3. juli 2003 #11 Skrevet 3. juli 2003 Kreps' date=' hvis du nå trykker "endre" på innlegget ditt, så ser du kodene, og at du har en Takk tusenfryd! :D
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #12 Skrevet 3. juli 2003 ja dette har jeg slitt med også' date=' skjønner det ikke enda jeg :-?[/quote']
Chiquita Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 Marker teksten du vil sitere. Kopier og lim inn i svaret ditt. Pass på at det er mellomrom mellom [] og teksten du skal sitere
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #15 Skrevet 3. juli 2003 Marker teksten i innlegget og klikk på Quote. NÅ da ?
Tusenfryd Skrevet 3. juli 2003 #17 Skrevet 3. juli 2003 Der skjedde det igjen. :-? Det var fordi det var en inni setningen det, som jeg skrev til deg. Og den skjønte jo ikke at den bare var der for å forklare deg, den så på seg selv som en kommando, og du hadde fortsatt en
Kreps Skrevet 3. juli 2003 #18 Skrevet 3. juli 2003 takk trur jeg skjønte det nå, kan du hjelpe meg på den andre tråden også, på teste siden?
Gjest Hilde K S Skrevet 3. juli 2003 #19 Skrevet 3. juli 2003 Kreps' date=' hvis du nå trykker "endre" på innlegget ditt, så ser du kodene, og at du har en Dersom det ikke går NÅ prøver jeg senere. Fare for å knuse skjermen...
Tusenfryd Skrevet 3. juli 2003 #20 Skrevet 3. juli 2003 Trykk endre så ser du hvor mange firkantete klammer med quote du har i innlegget ditt. Disse må bort. Sånn er det bare. Det endrer seg ikke om du knuser skjermen din. Dessverre. Ellers hadde mange andre problemer også være løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå