Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Meta
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66292

Går det an å bli mer ekkel enn disse guttene?? Det er jo helt motbydelig! Fatter ikke at det går an å tenke tanken engang. Fylle marsvin med helium for å få de til å bli ballonger :o

Skjønner godt at dyrevernere raser jeg, før det gjør sannelig jeg også!!! :evil: :sinna::sinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at man ikke skal gjøre sånt, det er ufint og ja...

Men jeg hørte på programmet i går, og jeg synes gutta ER morsomme, også da de kjørte gris i havnebassenget. Der og da syntes jeg faktisk bare det, at dte var gøy, og jeg tenkte ikke mer over det. De laget også en KonTiki flåte av 200 brød som de plasserte en publikummer på. Som selvsagt sank. Det var også veldig morsomt. Jeg kjørte bil og satt for meg selv og gapskrattet.

Men ufin moro, ja, jeg ser jo at det er det...

Skrevet

Det går bare ikke an

- og dette betaler vi lisenspenger til!!!!! :evil:

:frustrert::sinna::kjempesinna::sinna::frustrert:

Skrevet

Unnskyld, LilleBille, jeg MÅ bare - les tråden og se på underskriften din... :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig forbannet og fikk lyst til å sende en melding til Kristoffer Schau, og til Bernander. Greit nok at Krsitoffer er gal, og greit nok at han gjør sprøe ting, men MÅ de sende det på TV?

Og for noen flåsete kommentarer han kommer med til dyrevernerne?

Jeg ser her fullt ut muligheten for at guttunger som ser dette, kan få ideer om å fylle levende marsvin og rotter, for ikke å snakke om katter og kattunger med helium, for å se hva som skjer. Det er jo ingen respekt for dyr og deres liv blant enkelte mennesker.

ÅÅÅÅHHHHHHHH!!! NÅ ER JEG SÅ SINNNAA!!!!!

:kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Skrevet

Det var ikke på tv da - men på radio. Men de sender fra Quarten denne uken, derfor var dte folk som så på.

Skrevet
Unnskyld, LilleBille, jeg MÅ bare - les tråden og se på underskriften din...  :hoho:

--- det var jo ikke på denne måten jeg tenkte ... :oops: - skjønner deg godt jeg ... :hoho:

Skrevet

Jeg vet at du ikke tenkte sånn, kanskej derfor den var så morsom :lol:

Skrevet
Det var ikke på tv da - men på radio. Men de sender fra Quarten denne uken, derfor var dte folk som så på.

Jeg er sikker på at det ble vist noe av dette på programmet på NRK fra Quarten... så de drev på med noe "rosaaktig" i vannet fra en båt.. -

Brødene så jeg helt klart... og kunne ikke se at det var artig... Så det sendes helt opplagt på TV

Skrevet

Ok, det var jeg ikke klar over - hørte bare på radio, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

I mine øyne er det lenge siden Hr. Schau gikk over streken og ble usmakelig i stedet for nyskapende og morsom. Dyrene er jo riktignok døde når de brukes til dette, men likevel synes jeg det er respektløst, usmakelig og direkte ekkelt.

Nå er det vel slik at noen må gå til ytterligheter for at verden skal gå videre, men bruk av døde dyr (Og for så vidt også mennesker) i "kunstens tjeneste" er for lengst gammelt nytt. Hr. Schau må derfor finne på noe annet dersom han ønsker å fremstå som noe annet enn tåpelig og ekkel.

Gjest Embla s
Skrevet

Dette er ikke morsomt. Det er tvertimot ufattelig trist og respektløs. :sinna:

Skrevet

:o :sinna:

Det går ikke an!!

Dette var ikke morsomt i det hele tatt!

Utrolig usmaklig og respektløst selv om det er døde dyr.

Lite til overs for slik humor.Korttenkt.

Skrevet

Hvor mange synes det var morsomt når likene av fire døde mennesker ble skåret i, kappet hode av og tråkket på da? De var jo døde, og hadde ikke lidd noen nød pga misshandlingen!!

Vet at det er forskjell på mennesker og dyr, og at dyr brukes til mat bla-bla-bla, men det kan vel allikevel utøves en viss grad av respekt?? eller??

Jeg synes ikke det er morsomt med ødeleggelse og morsomheter verken med døde mennesker eller dyr jeg, og jeg synes det blir skummelt oftere og oftere at mennesker (både som tilskuere og utøvere) ser HUMOR i å behandle dyr dårlig/respektløst!! (levende eller døde!!)

Jeg skammer meg hver gang over menneskeheten! Og gråter for våre stakkars dyr, som blir tråkket på og sett på som TING vi mennesker kan leke med som det passer oss best!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, dette er direkte hårreisende! Og det selv om det kun var snakk om radio. Å finne underholdning i maltraktering av døde dyr er sykt. Og når vi vet at det er unge folk der ute som kan få "ideer" av dette, da er det ekstra ille.

Starya

Gjest Poirot
Skrevet

Hvis noen barn (eller voksne) fant en død katt i nabolaget. Ville det da vært ok at de brukte den som fotball? Den er jo allerede død.

Eller ville man sagt at slik gjør man rett og slett ikke?

Skrevet

Det seneste er å bruke bæsj som solkrem? Hvem er det som ler av sånt? Må de vise sånt på allmennkringkasteren NRK? Kan de ikke holde disse innslagene på en scene hvor folk må betale for å se, så er det opp til hver og en om man vil bruke penger på dette? :kjempesinna:

Hr. Schau har aldri vært morsom og nå bør det stoppes. Blæh.

Fyyy, NRK og Bernander? Eier dere ikke respekt for lisensbetalerne deres? Det er mest trist, synes jeg. :(

Gjest Fru Meta
Skrevet

Får helt vondt inni meg jeg.. Tenk om det er noen barn som finner på å bruke levende dyr isteden.. Huff. Tror ikke dette kan være så gjennomtenkt.. :sinna:

Enig i at Schau ikke er noe morsom!! Kan ikke helt forstå hva som er så gøy med å stappe innpå med bæsj og andre ekle ting for å se når han kaster opp. :roll: Idiotisk :roll:

Skrevet

Jeg synes det er helt horribelt at et menneske kan utføre slike handlinger UTEN å få straff for det. Et av argumentene var at grisen var død, og ikke hadde lidd noen overlast..............

.......... hva med likskjendingssaken for litt siden? Personene som utførte dette på døde mennesker blir straffet. Hvorfor? Man skal etter min mening vise like stor respekt overfor dyr, eller skal det være ok å sprette opp vår døde bestemor, feste en påhengs i rumpa på henne og frese innover fjorden??

Groteskt!!!

Skrevet

Jeg så ikke programmet, men hadde sikkert synes at griseskuta var morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...