Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha meg en MP3 spiller som jeg kan bruke når jeg er ute å løper, noen som har noen anbefalinger?

Liten, lett og enkel å bruke? Den bør jo kunne festes på en måte, rundt halsen eller armen eller noe...uten at den "dingler".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med SanDisk Sansa Clip ( trykk her)? Den får du i opp til 8 gb, og den har skjerm og du kan få den med radio. Dessuten slipper å bruke iTunes, det er jo god nok grunn i seg selv for å ikke velge iPod :P (ja, nå kommer nok alle iPod-elskere til å hate meg). Hvis du liker iPod, så er nok shuffle et godt alternativ ;)

Skrevet

Har ikke prøvd noe annet enn iPod jeg da, men synes den shuffle-greia er ganske bra =) Veldig kjekt å kunne feste den i jakka eller hva det måtte være, og ørepluggene er perfekte, ihvertfall til meg :P Til "vanlig" iPod, som ikke har sånne fester, får man jo kjøpt en sånn greie som man kan feste rundt armen og ha iPoden i når man trener. Så har du råd ville jeg gått for det siste alternativet der. Men shuffle er billig og funker fint! Kjipt å måtte bruke iTunes, men det overlever man nok, hehe..

Skrevet

Ipod nano er jeg kjempefornøyd med =)

:digge:

Skrevet
Har ikke prøvd noe annet enn iPod jeg da, men synes den shuffle-greia er ganske bra =) Veldig kjekt å kunne feste den i jakka eller hva det måtte være, og ørepluggene er perfekte, ihvertfall til meg :P Til "vanlig" iPod, som ikke har sånne fester, får man jo kjøpt en sånn greie som man kan feste rundt armen og ha iPoden i når man trener. Så har du råd ville jeg gått for det siste alternativet der. Men shuffle er billig og funker fint! Kjipt å måtte bruke iTunes, men det overlever man nok, hehe..

Hvor kjøpte du den til å feste iPod-en rundt armen? Har ikke sett noe slikt i "min" butikk, og fant heller ikke på elkjop.no.. :tristbla:

Så at shuffle ikke koster mer en 450,- (trodde den skulle være dyrere), så kanskje jeg bare kjøper en sånn:D

Skrevet
Hvor kjøpte du den til å feste iPod-en rundt armen? Har ikke sett noe slikt i "min" butikk, og fant heller ikke på elkjop.no.. :tristbla:

Så at shuffle ikke koster mer en 450,- (trodde den skulle være dyrere), så kanskje jeg bare kjøper en sånn:D

Jeg har ikke en slik selv, men har sett det på Elkjøp og Expert (ikke nettbutikken da..), og de selger det vel på Apple sin nettbutikk.

Shuffle er grei å ha til trening ihvertfall, litt kjipt å ikke kunne velge hvilken sang man vil høre på siden det ikke er display på den, men det er vel kanskje ikke det man tenker mest på når man trener :P

Apple sin nettbutikk er forresten som regel billigere enn å kjøpe på Elkjøp osv., og det er gratis frakt :)

Skrevet
Jeg har ikke en slik selv, men har sett det på Elkjøp og Expert (ikke nettbutikken da..), og de selger det vel på Apple sin nettbutikk.

Shuffle er grei å ha til trening ihvertfall, litt kjipt å ikke kunne velge hvilken sang man vil høre på siden det ikke er display på den, men det er vel kanskje ikke det man tenker mest på når man trener :P

Apple sin nettbutikk er forresten som regel billigere enn å kjøpe på Elkjøp osv., og det er gratis frakt :)

Litt dumt å ikke kunne velge sang.. Men når jeg trener er det ikke hvilken sang det er, så lenge den er dunk-dunk :P

Takk for svar, skal sjekke Apple sin nettbutikk!

Skrevet

Jeg bruker en Ipod touch med armbånd til å feste rundt armen.

Skrevet
Litt dumt å ikke kunne velge sang.. Men når jeg trener er det ikke hvilken sang det er, så lenge den er dunk-dunk :P

Takk for svar, skal sjekke Apple sin nettbutikk!

Er bare å lage til forskjellige spillelister i iTunes, og hvis du hovedsaklig skal bruke den under trening så er det jo bare å legge inn det du vet vil funke under treninga :) Musikken er vel uansett ikke det som vil få det meste av din oppmerksomhet under økta :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...