Ananan Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Jeg må ha meg en MP3 spiller som jeg kan bruke når jeg er ute å løper, noen som har noen anbefalinger? Liten, lett og enkel å bruke? Den bør jo kunne festes på en måte, rundt halsen eller armen eller noe...uten at den "dingler".
Safira Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Hva med SanDisk Sansa Clip ( trykk her)? Den får du i opp til 8 gb, og den har skjerm og du kan få den med radio. Dessuten slipper å bruke iTunes, det er jo god nok grunn i seg selv for å ikke velge iPod (ja, nå kommer nok alle iPod-elskere til å hate meg). Hvis du liker iPod, så er nok shuffle et godt alternativ
lovenemo Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Har ikke prøvd noe annet enn iPod jeg da, men synes den shuffle-greia er ganske bra =) Veldig kjekt å kunne feste den i jakka eller hva det måtte være, og ørepluggene er perfekte, ihvertfall til meg Til "vanlig" iPod, som ikke har sånne fester, får man jo kjøpt en sånn greie som man kan feste rundt armen og ha iPoden i når man trener. Så har du råd ville jeg gått for det siste alternativet der. Men shuffle er billig og funker fint! Kjipt å måtte bruke iTunes, men det overlever man nok, hehe..
Chanel.No5 Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Ipod nano er jeg kjempefornøyd med =)
Gjest :) Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Har ikke prøvd noe annet enn iPod jeg da, men synes den shuffle-greia er ganske bra =) Veldig kjekt å kunne feste den i jakka eller hva det måtte være, og ørepluggene er perfekte, ihvertfall til meg Til "vanlig" iPod, som ikke har sånne fester, får man jo kjøpt en sånn greie som man kan feste rundt armen og ha iPoden i når man trener. Så har du råd ville jeg gått for det siste alternativet der. Men shuffle er billig og funker fint! Kjipt å måtte bruke iTunes, men det overlever man nok, hehe.. Hvor kjøpte du den til å feste iPod-en rundt armen? Har ikke sett noe slikt i "min" butikk, og fant heller ikke på elkjop.no.. Så at shuffle ikke koster mer en 450,- (trodde den skulle være dyrere), så kanskje jeg bare kjøper en sånn:D
lovenemo Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Hvor kjøpte du den til å feste iPod-en rundt armen? Har ikke sett noe slikt i "min" butikk, og fant heller ikke på elkjop.no.. Så at shuffle ikke koster mer en 450,- (trodde den skulle være dyrere), så kanskje jeg bare kjøper en sånn:D Jeg har ikke en slik selv, men har sett det på Elkjøp og Expert (ikke nettbutikken da..), og de selger det vel på Apple sin nettbutikk. Shuffle er grei å ha til trening ihvertfall, litt kjipt å ikke kunne velge hvilken sang man vil høre på siden det ikke er display på den, men det er vel kanskje ikke det man tenker mest på når man trener Apple sin nettbutikk er forresten som regel billigere enn å kjøpe på Elkjøp osv., og det er gratis frakt
Gjest :) Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Jeg har ikke en slik selv, men har sett det på Elkjøp og Expert (ikke nettbutikken da..), og de selger det vel på Apple sin nettbutikk. Shuffle er grei å ha til trening ihvertfall, litt kjipt å ikke kunne velge hvilken sang man vil høre på siden det ikke er display på den, men det er vel kanskje ikke det man tenker mest på når man trener Apple sin nettbutikk er forresten som regel billigere enn å kjøpe på Elkjøp osv., og det er gratis frakt Litt dumt å ikke kunne velge sang.. Men når jeg trener er det ikke hvilken sang det er, så lenge den er dunk-dunk Takk for svar, skal sjekke Apple sin nettbutikk!
Gjest Kari Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Jeg bruker en Ipod touch med armbånd til å feste rundt armen.
lovenemo Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Litt dumt å ikke kunne velge sang.. Men når jeg trener er det ikke hvilken sang det er, så lenge den er dunk-dunk Takk for svar, skal sjekke Apple sin nettbutikk! Er bare å lage til forskjellige spillelister i iTunes, og hvis du hovedsaklig skal bruke den under trening så er det jo bare å legge inn det du vet vil funke under treninga Musikken er vel uansett ikke det som vil få det meste av din oppmerksomhet under økta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå