Gjest Meeko Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Har noen erfaring med å kjøpe kjole fra denne selgeren? http://myworld.ebay.com/cinderella-shop/ Eventuelt noen andre selgere dere er fornøyd med?
øyenstikker Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg kjøpte min der, og ble kjempe fornøyd! Var meget fint sydd, stoffet var av skikkelig bra kvalitet, passformen var ypperlig, og servicen var god! Jeg ville gjøre noen små forandringer på min i forhold til hvordan den orginale kjolen var, og dette ble fulgt til punkt og prikke. Jeg måtte legge opp min kjole litt, pga jeg bestilte standard størrelse, slik at jeg hadde muligheten til å kunne levere den tilbake hvis jeg ikke var fornøyd. Sydamen ble virkelig overrasket når jeg fortalte hva jeg hadde betalt for den, pga veldig god kvalitet på stoff og søm:-) Anbefaler denne selgeren på det stærkeste jeg iallefall. Bilde av min kjole på dagen!
Gjest Meeko Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Godt å høre at du ble fornøyd:) Det er jo alltid en risiko når det gjelder kjøp over nettet. Jeg ble positivt overrasket over denne siden i og med at de bruker sine egne bilder, og ikke disse modell-bildene. Lurte også på om jeg kunne få se noen flere bilder av kjolen din? Den er nemlig blant mine topp-kanidater fra den siden:) Nydelig kjole! Endret 26. februar 2009 av Meeko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå