Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 19. februar 2009 #1 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvordan er nettstedene Q500 og e-kontakt for folk i 25-35 års alderen ? Er selv 28. Seriøse steder med godt utvalg, eller er det lite aktivitet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdigdatet Skrevet 20. februar 2009 #2 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg registrert meg på E-kontakt igår, og så langt ser det bra ut! Fikk over 50 svar med en gang....noen av disse var da gamle gubber og disse kastet jeg med en gang. Men noen kjekkaser var det der...Så jeg gir stedet en sjanse, så får vi se...*krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 20. februar 2009 #3 Del Skrevet 20. februar 2009 Har prøvd Q500, og syns ikke det var så seriøst som det gir seg ut for. Selv om jeg er litt eldre enn deg, ts, så fikk jeg mange useriøse tilbud fra eldre "herrer." Som tydeligvis ikke har lest profilen min, der jeg søker en seriøs partner med omtrent samme interesser og verdier som meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 22. februar 2009 #4 Del Skrevet 22. februar 2009 Har prøvd Q500, og syns ikke det var så seriøst som det gir seg ut for. Selv om jeg er litt eldre enn deg, ts, så fikk jeg mange useriøse tilbud fra eldre "herrer." Som tydeligvis ikke har lest profilen min, der jeg søker en seriøs partner med omtrent samme interesser og verdier som meg selv. Enig i dette. Har selv prøvd Q500. Riktignok får du mange svar, men er nok de færreste som gidder å lese profilen din, for du får mye rare/useriøse svar! I min erfaring, passer Q500 sikkert best for 20-30 års alderen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 22. februar 2009 #5 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har profil på Sukker og er fornøyd. Skal møte en jente jeg har snakket med der en stud! Spent nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdigdatet Skrevet 27. februar 2009 #6 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har profil på Sukker og er fornøyd. Skal møte en jente jeg har snakket med der en stud! Spent nå! Og jeg treffe en jeg har snakket en del med på E-kontakt.........Får håpe datene våre går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå