Miss I.W. Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Åååååh, jeg er så spent! Mannen og jeg har avtalt testing i kveld! Jeg har magen full av sommerfugler, og forhåpentligvis noe mer....! Hadde positiv el.test for 19 dager siden og IKM idag. Kroppen har ikke hinta noe om at tanta skal komme idag. Dvs. jeg har kjent antydninger til mensmurringer nå og da i ei lita uke, men det mangler liksom det lille siste som vitner om at tanta skal besøke meg denne måneden også. Har stabile sykluser og kjenner alltid at tanta kommer før hun gjør det! Er kjempespent og prøver å ikke kjenne etter graviditetssyptomer. Har sikkert kunne testa i går og i morrest, men jeg tørr ikke.... Dessuten har jeg lovt å vente til mannen kommer fra jobb slik at vi gjør det sammen! Jeg vil vite det, men vil ikke.... Har ikke lyst til å teste i tilfelle den ikke er positiv. Da foretrekker jeg å leve i håpet litt lengre, på en måte! Som sagt jeg vil vite resultatet, men vil ikke likevell.... Huff! Har ikke dagbok her (enda?) og måtte bare få ut litt spenning og nervøsitet! Kanskje er det flere som har det på samme måte som meg her?
Gjest halma Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Åååååh, jeg er så spent! Mannen og jeg har avtalt testing i kveld! Jeg har magen full av sommerfugler, og forhåpentligvis noe mer....! Hadde positiv el.test for 19 dager siden og IKM idag. Kroppen har ikke hinta noe om at tanta skal komme idag. Dvs. jeg har kjent antydninger til mensmurringer nå og da i ei lita uke, men det mangler liksom det lille siste som vitner om at tanta skal besøke meg denne måneden også. Har stabile sykluser og kjenner alltid at tanta kommer før hun gjør det! Er kjempespent og prøver å ikke kjenne etter graviditetssyptomer. Har sikkert kunne testa i går og i morrest, men jeg tørr ikke.... Dessuten har jeg lovt å vente til mannen kommer fra jobb slik at vi gjør det sammen! Jeg vil vite det, men vil ikke.... Har ikke lyst til å teste i tilfelle den ikke er positiv. Da foretrekker jeg å leve i håpet litt lengre, på en måte! Som sagt jeg vil vite resultatet, men vil ikke likevell.... Huff! Har ikke dagbok her (enda?) og måtte bare få ut litt spenning og nervøsitet! Kanskje er det flere som har det på samme måte som meg her? Skjønner hvordan du har det ! Jeg lurer på å ta test i dag, men tørr ikke! Blir kjempe lei meg hvis den blir negativ. Men klarer nesten ikke å vente. Vil ta den NÅ! Men tenk om den er negativ?
Mayami Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Lykke til! Jeg har det sånn hver PP, særlig denne (TR var 3 dager for sen), og tenker alltid at jeg skal vente bare litt til, i tilfelle... men så kommer TR alltid hos meg da... Lykke til i alle fall!
Aud Long Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Så spennende:) Håper dere får en fin opplevelse i kveld:)
Redlady Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Hvordan gikk det med testen? Selv svidde jeg av to tester som begge ble negative den første PPen min. Da var mensen også 5 eller 6 dager forsinket... Så jeg har sagt til min kjære at det blir ikke testing med mindre jeg er et godt stykke på overtid. Klarer bare ikke flere negative tester med det første.
angelou Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Negative tester er dritkjipt, jeg synes det er mye bedre å vente til tanta kommer
Miss I.W. Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2009 Vi bestemte oss for å vente litt, fordi ingen av oss hadde lyst på en negativ test. Og trur du ikke den derre fordømte tanta kom da! Arg! Kjente det på kroppen utover kvelden og var ikke overraska når hun var så frekk å komme! Ja, ja, igang med PP 6 straks da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå