Suzy Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Har min mors gamle Kenwood Major (med stålbolle og alt) ca 1971-modell, tenker jeg og den er suveren :D Har også blenderen til å sette på toppen (fin til smoothies og daiquiries f.eks), men akkurat denne begynner å bli gammel. Den ruster litt under og pakningen i bunnen (gummien) begynner å bli dårlig :-? Noen som vet om det er mulig å få tak i en ny en som passer til en gammel Major - eller om det er mulig å få tak i deler til den gamle??? Jeg vil ikke gi slipp på den fantastiske kjøkkenmaskina mi!!!! :o :evil: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har tilsvarende, men fikk min av mormor... :D Jada, du får kjøpt ekstradeler. Jeg vet at små lokale elektriske forretninger kan skaffe de. Hvis ikke får du kjøpt de på nettet også, prøv http://www.spares2go.co.uk/browse/KM250/MA...D/m138/p627.htm (velg din major-modell, så ser du hvilke reservedeler som finnes) Genial venn, denne Majoren! Jamila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Ååååhhh. Takk og takk og takk og takk!!!! :D Er så glad i Majoren min!!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå