Gå til innhold

skolukt-spray som virker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

Jeg er litt lei av å hele tiden måtte kaste sko bare fordi de lukter. Og jeg har prøvd forskjellige skoluktspray. De bare forsterker lukta,synes jeg.

Så jeg lurte på om dere vet om en spray som virker. Trenger ikke å bare være luktfjerner. Kan også rett og slett bare lukte nye sko.

Gjerne navn og merke og hvor det er å få kjøpt. Pris ikke viktig.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, Scholl sin skodeo lukter alt for sterkt etter min smak, men jeg har faktisk inntrykk av at den gjør jobben på sikt, og holder tåfislukta på avstand lenge etter at den ekle parfymelukta har forduftet. Fås på apotek.

Skrevet

Heia,vet ikke åssen sko du har, men de fleste skoa her i huset går i vaskemaskinen opptil flere ganger iløpet av levetiden de sine ;-))

Skrevet

Er det svettelukt som er sjenerende så prøv å lha skoene i en tett plastpose og legg de i fryseren. da tar du livet av mange av de bakteriene som lager den fæle lukta.

Skrevet (endret)
Er det svettelukt som er sjenerende så prøv å lha skoene i en tett plastpose og legg de i fryseren. da tar du livet av mange av de bakteriene som lager den fæle lukta.

Dette er et godt tips - og det er også tipset om å vaske skoene som lukter!

Endret av Solstorm
Skrevet

Dette må jeg prøve, ellers pleier jeg å ta ut sålene og vaske de i vaskemaskinen på sko som ikke kan vaskes i maskin.

Skrevet

var det jeg skulle foreslå=) funker som bare det=) samme gjelder hvis du har fått tyggis på skoen, hvis du fryser den sånn at tyggisen fryser kan du lett skrape den av i stedet for å måtte prøve å få av de ekle mye greiene med fingrene eller noe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...