Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Min forlover bor ikke her i byen, og jeg fikk vite i går at hun ikke kommer til å lage noe utdrikkingslag av forskjellige grunner. Er 6 uker igjen til jeg gifter meg, og vil gjerne gjøre noe med vennene mine allikevel! Siden jeg ikke fikk vite dette før i går synes jeg det er for seint å invitere de som må reise for å komme seg hit, så det blir stort sett litt fjernere venninner. Hva kan jeg gjøre? Har lyst å bare invitere på middag hjemme hos meg, fordi jeg har ikke råd til å arrangere noe spesielt uten at vi spleiser på det. Men er det noe vi kan gjøre for å gjøre det litt mer spesielt enn en vennemiddag? Eventuelt, kan jeg be ei annen venninne om å ta litt tak i det?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg syntes du skal be en annen god venninne(flere kanskje?) om de kan være snille å arrangere noe til deg er dere gode venninner regner jeg meda t de forstår deg. Dere kan jo spleise hele gjengen Hvis ikke kan du godt arrangere noe selv =)
Gjest gjest_gidder ikke logge inn Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Min forlover bor ikke her i byen, og jeg fikk vite i går at hun ikke kommer til å lage noe utdrikkingslag av forskjellige grunner. Er 6 uker igjen til jeg gifter meg, og vil gjerne gjøre noe med vennene mine allikevel! Siden jeg ikke fikk vite dette før i går synes jeg det er for seint å invitere de som må reise for å komme seg hit, så det blir stort sett litt fjernere venninner. Hva kan jeg gjøre? Har lyst å bare invitere på middag hjemme hos meg, fordi jeg har ikke råd til å arrangere noe spesielt uten at vi spleiser på det. Men er det noe vi kan gjøre for å gjøre det litt mer spesielt enn en vennemiddag? Eventuelt, kan jeg be ei annen venninne om å ta litt tak i det? Går jo an å drive litt storstilt hinting overfor de vennene du hadde tenkt å be på middag om at forloveren din ikke får ordnet noe utdrikkningslag og at du synes det er litt trist. Kanskje de tar hintet og ordner noe for deg da? Er jo kanskje litt leit å måtte be noen ordne det for deg direkte... Det hadde i alle fall jeg syntes hadde vært ekkelt, men skjønner samtidig at du har lyst til å gjøre noe med venninnene dine før bryllupet
Gjest HI Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Snakket akkurat med hun andre jeg opprinnelig hadde tenkt på som forlover, vi ble enige om å finne på noe bare vi to på formiddagen, og så lager vi tapas til de andre som kommer litt senere på kvelden. De andre jeg eventuelt kunne hintet til stoler jeg ikke helt på! Er for gammel og ikke typen til å løpe rundt i gågata og selge kyss! Ber de om å spleise litt på maten og ta med sin egen drikke. Men er det noe vi kan planlegge så disse jentene blir litt kjent med hverandre? Er mange som ikke kjenner hverandre fra før, men de har gjerne 1 + meg som de kjenner da.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Ha noen selskapsleker først, og drikk masse alkohol og ha noe barnslig som "jeg har aldri" eller "nøtt eller sannhet" e.l. Da blir man kjent, og forhåpentligvis er det noen som har noen saftige historier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå