Gjest Axelina Skrevet 19. februar 2009 #1 Skrevet 19. februar 2009 Vi gifter oss kl 1515 och kan dærfør inte starta middagen førræn kl 1730. Tre timmar bør man væl ha till sjælva middagen (?!) och sedan byter vi lokal en trappa ned før kaffen. Ær det før sent att bjuda kaffegæster till kl 2030? Vi kommer att ha levande musik fram till kl 02-03 nån gång.
Solstrålejenta Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes ikke det er for sent, men jeg er litt usikker på om tidsskjemet deres vil holde... Vi gifter oss 15.30 og regner ikke med å være igang med middagen før mellom kl 18-19 i og med at det blir litt hilsing og bildetaking utenfor kirken, og så skal vi til fotograf. I tillegg tar det jo gjerne litt tid å komme igang med middagen når man er ankommet til festen... Men det er mine tanker da -har jo ikke noen erfaringer på området ennå
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Nei, vi gjorde det i vårt bryllup. Gikk til bords kl. 16.30, og så kom kaffefjestene kl. 20.30. Å beregne tre timer til middagen, som dere gjør, er ikke noe for mye hvis det blir litt taler og sanger. Siden en bryllupsfest varer utover de "små timer", synes jeg ikke kl 20.30 er noe "utid" å komme til. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå