Gå til innhold

2 dager igjen......


Liz

Anbefalte innlegg

Da er det bare 2 dager igjen for oss - 5. juli bruder :) Hvordan ligger dere andre ann? Her går det greit. Vi reiser innover i dag. De siste dagene har jeg pakket både til bryllupet og til reisen, så det har blitt litt kaos. Malariamyggtabletter sammen med brudeskoene...... Er veldig spent, og gleder meg til den store dagen. Lykke til alle dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det ligger bra ann for oss. Holder akkurat på å skrive ut kirkeprogrammene nå....!!

Gleder meg kjempemye, og merker jeg er veldig spent.

Lykke til alle som skal i ilden i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg skal i ilden på lørdag... Men jeg vil bare ønske dere lykke til på lørdag og håper dagen deres blir slik dere har drømt at den skal være.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi ligger bra ann. Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å hå fått lange, lekre negler. Vi har kun småting som skal ordnes i dag. I morgen håper vi å få slappe av. Kanskje vi reiser til byen (stavanger) for å se sandvolleyen...Har nervene under kontroll enda, men jeg kommer helt sikkert til å være helt vrak før vielsen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Jeg slenger med en gratulasjon og lykke til jeg også! Selv om jeg ikke skal gifte meg om mindre enn to dager, men skal i bryllup til en av de beste venninnene mine! Hun er den første i venninnegjengen som skal i ilden, så det er stor stas!

.. og til dere som skal feire på Østlandet så ser værmeldingene helt ok ut! Fare for regn, men for det meste opphold og pent vær. Meteorologisk Institutt melder om 24 varmegrader og sol på lørdag...

Lykke til - dere kommer til å bli veldig vakre alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så inderlig alle dere heldige 5.juli-bruder!

Håper dagen blir perfekt i forhold til deres håp og ønsker for dagen!

Og husk at det er lange køer av misunnelige KG-jenter som venter i spenning på referater......... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...