Gjest Mad.. Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Hei.. Jeg er en skikkelig frustrert jente akkurat nå fordi foreldrene ikke vil la meg gå på SATS pga ''finanskrisen'' og bla bla bla... Og jeg er bare så gal etter å trene! Jeg vil bli kvitt disse ekstra kiloene men hvordan kan jeg gjøre dette uten treningsstudio :''(
mamut75 Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Du kan slepe tømmer , det skal være dem mest energikrevende aktiviteten som finnes hehe .
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Du kan vel jogge? Det er jo den beste treningsformen når man vil forbrenne fett. I tillegg går det jo an å trene styrke gjennom forskjellige øvelser, med eller uten hjelpemidler. Armhevinger, sit-ups, pull-ups, knebøy. Eventuelt går det jo an å kjøpe et elastisk treningsbånd(ca 100 kr) til styrketrening. Det burde være fullt mulig å trene uten SATS.
Chanel.No5 Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Anbefaler som kondisjonstrening at du sykler (enten ute eller at du kjøper deg en ergometersykkel/spinningsykkel å ha hjemme), jogger, går turer (forsøker å få pulsen litt opp på denne måten), kanskje svømmer, vet ikke hvilke alternativer du har der. Som styrketrening så vile jeg bl.a. kjøpt meg en koffert med vektstenger og vektskiver som de fleste sportsforretninger selger til en ca 300,-. Samtidig kan du søke frem gode treningsvideoer på youtube.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå