Gå til innhold

megler

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Noen som vil annbefale en megler i Bergen gjerne enkeltperson, men også firma som du/dere har vært fornøyd med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vil annbefale en megler i Bergen gjerne enkeltperson, men også firma som du/dere har vært fornøyd med!

ingen som har brukt noen i bergen som vil kommentere...

Skrevet

Jeg brukte aktiv på bryggen og var veldig fornøyd. De var de dyreste men jeg synes megleren var utrolig dyktig og veldig "hands on". Hun var med på alle visningene og ved fotografering og sørget for at alt ble skikkelig gjennomført.

Gjest GjestTinka
Skrevet

fana sparebank eiendom er jeg veldig førnøyd med, veldig profesjonell og hyggelig i motsetning til mange andre meglere.

Skrevet
fana sparebank eiendom er jeg veldig førnøyd med, veldig profesjonell og hyggelig i motsetning til mange andre meglere.

har du lyst å si hvem du brukte i fana spb?

Har notar fremdeles dårlig rykte??

Skrevet
har du lyst å si hvem du brukte i fana spb?

Har notar fremdeles dårlig rykte??

Notar har jo delvis blitt kjøpt opp av privatmegleren. privatmegleren la ned sin virksomhet i bergen etter påske 07 grunnet dårlig lønnsomhet, men har nå altså startet opp igjen med overtakelse av Notar.

Jeg har brukt Privatmegleren og var absolutt IKKE fornøyd, havnet i retten med dem, men vant heldigvis på alle punkter.

Skrevet

Hei.

Jeg vil gjerne anbefale Espen hos Aktiv eiendomsmegler i småstrandgaten, han er ikke en typisk megler type men har god kunnskap og står på for å selge din bolig. Vi er veldig fornøyd med han.

Skrevet

Vi brukte en Jan Erik Guldbrandsen i Fana Sparebank og var ganske fornøyd. Han fikk "prisrekord" for leiligheten vår (men dette var da markedet var på topp), og var veldig hyggelig.

Får litt "minus" for dårlig ordlyd i prospekt, men da jeg - pirkete som jeg er - kommenterte dette, ble det raskt fikset.

Skrevet

Da tror jeg at jeg tar kontakt med fana spb på mandag. Var innom de i forrige omgang, men da valgte vi ikke de. Siden h*n var utrolig intens og masete. Vi hadde ikke bestemt oss, men fikk utallige tlf. om at vi måtte bestemme oss. Det er slitsomt. Men det er vel ikke dumt å be om annen person enn den vi hadde sist? Siden kjemien ikke stemte for oss. Det er jo greit å like megleren man skal bruke til å selge hjemmet sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...