Gjest Gjest_annemor30_* Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Lost er igang igjen på tvn... Følger du den gjennom denne sesongen? og hva synes du om den nå?
Telys Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Ja,jeg følger med,å det har jeg gjort siden det begynte Jeg både elsker og hater det:P Er kjempespennende,men i tillegg så blir skjer det bare nye ting hele tiden uten av vi får svar,å det er ganske irriterende i lengden.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg synes Lost har dratt det for langt. De var på randen i sesong 2 og gjøre det idiotisk. Serien gikk fra genial til tullete i løpe av sesong 2. Det går nedover
Telys Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 De sa nå at i denne sesongen skulle vi få mer svar på ting. Mer svar enn spørsmål.. Men jeg vet ikke jeg,jeg ser det uansett :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Hatet er et vel sterkt ord, men jeg gadd ikke se på mer da jeg skjønte hvordan det var lagt opp.
Ambivalent Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Første sesong var magisk i forhold til de tre siste, men uansett; serien er ekstremt bra laget. Jeg leser en god del på diskusjonsforum utenom serien, og mener det er utrolig mye den vanlige seer ikke får med seg. "Easter eggs", fiktive nettsider, "clues" og lignende. Det gjør det litt mer spennende for en nerd som meg iallefall, som elsker mysterier. Alt er så forseggjort, det er så mye detaljer, og det finnes ikke noe lignende.
Fortunatus Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Ser på, men gråter meg ikke i søvn hvis jeg misser en episode.. Blir mye fjas og tull synes jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 Er blitt avhengig. Men tenk så mye bedre den hadde vert om de hadde holdt det til det naturlige! Blei meget skuffa da det dukka opp et støvmonster Sikkert mye bedre å få alle sesongene på DVD, for jeg husker ikke alle personene og detaljene som har vert med tidligere- og de dukker jo selvfølgelig opp igjen. Ser frem til litt svar ja, ikke bare nye spørsmål.
Ambivalent Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Sikkert mye bedre å få alle sesongene på DVD, for jeg husker ikke alle personene og detaljene som har vert med tidligere- og de dukker jo selvfølgelig opp igjen. Ja, og med 10 måneder mellom hver sesong glemmer man jo masse.
effy Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 Første sesong var magisk i forhold til de tre siste, men uansett; serien er ekstremt bra laget. Jeg leser en god del på diskusjonsforum utenom serien, og mener det er utrolig mye den vanlige seer ikke får med seg. "Easter eggs", fiktive nettsider, "clues" og lignende. Det gjør det litt mer spennende for en nerd som meg iallefall, som elsker mysterier. Alt er så forseggjort, det er så mye detaljer, og det finnes ikke noe lignende. *Signerer*
Mischa Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Er blitt avhengig. Men tenk så mye bedre den hadde vert om de hadde holdt det til det naturlige! Blei meget skuffa da det dukka opp et støvmonster Ja jeg ble også veldig skuffa over støvmonsteret. Som deg foretrekker jeg når det er mystisk, men likevel litt realistisk. Støvmonsteret ble bare too much
CocoPiaf Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 Jeg brukte å følge med på det, men etter 2 sesonger så ble det litt mye.. De er på en øy, hvor folk kommer hele tiden og sier at det er deres øy?! Kan de ikke bare komme seg avog leve normalt igjen ? Noe som var kjempe spennende ble plutselig bonn kjedelig.
Ambivalent Skrevet 23. februar 2009 #14 Skrevet 23. februar 2009 Det jeg synes er merkelig er at skaperne av serien først bedyret at det ikke var science fiction med i bildet, men mer "pseudo-science". De avkreftet også de tidlige teoriene mange hadde om time travel, men der løy de gitt... Hvis vi da ikke får oppleve en KJEMPEtvist mot slutten.. Denne sesongen vi er inne i nå er kjempespennende, spesielt siden vi nå endelig får flere svar enn nye spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå