Gjest fragment Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har det siste året blitt kjent med mange nye mennesker, grunnet studier og flytting til ny by. Trives kjempegodt, og har fått flere gode venner her borte. En av dem jeg har blitt best kjent med er en utrolig trivelig gutt jeg går på skole med. Han har inntil nylig vært opptatt, men ble singel for en måneds tid siden. Vi har alltid hatt veldig god kjemi, særlig nå etter jul. Da han ble singel følte jeg at vi kom enda nærmere hverandre. Han sendte meg ofte blikk, og trivdes åpenbart i mitt selskap. I tillegg begynte han å avslutte tekstmeldingene med "klem" og lignende, noe han ikke har gjort tidligere. Dette pågikk i ca. to uker. Jeg flørtet litt tilbake på lignende måter, men unngikk å overdrive ettersom han nettopp var blitt singel. I løpet av denne perioden forsto jeg at jeg hadde begynt å bli interessert, og jeg fikk også høre fra felles venner at det virket som om det var gjensidig. Så, etter de to ukene, avtok dette gradvis. Vi var fremdeles med hverandre ettersom vi er venner, men jeg fikk en følelse av at interessen hans hadde forsvunnet noe. Dette tenkte jeg imidlertid ikke noe mer over der og da. Interessen min for ham fortsatte, men var aldri sterkere enn at jeg kun hadde litt forhåpninger til neste fest etc., ettersom sånt pleier å være enklere med litt alkohol i kroppen. For et par dager siden kom altså den festen, og jeg hadde håpet at det skulle gi meg noen svar. Det gjorde det virkelig, men det var absolutt ikke det jeg hadde trodd. Jeg fikk plutselig vite at han for tiden holder på med en annen jente, noe som kom ganske tydelig frem på dansegulvet på utestedet vi var på. Jeg så dem aldri rote, men dansingen tydet på at det absolutt var noe på gang. De to forsvant også ganske tidlig fra stedet. Jeg ble overrasket over alt dette, og syntes det var utrolig kjipt å se dem to sammen på dansegulvet. Jeg har blitt forsikret av noen felles venner at det kun er snakk om kortvarig greie mellom dem, men det hjelper meg egentlig fint lite. Jeg er tydeligvis mer interessert i denne gutten enn jeg på forhånd trodde, og er nå veldig usikker på hvordan jeg skal oppføre meg når vi er sammen på skolen. Han ringte meg senest for et par timer siden for å spørre om noe skolerelatert, så vennskapet er helt klart på plass. Men jeg er redd han har plassert meg i vennekategorien. Jeg begynner å lure på om jeg har tolket signalene hans feil, men i og med at andre også la merke til en viss interesse, kan jeg ikke helt forstå hvorfor dette har skjedd. Tips? Det var godt å få luftet det, om ikke annet.
Shaz Skrevet 19. februar 2009 #2 Skrevet 19. februar 2009 Tips til hva ? Hvis han holder på med en annen, så har du antakelig konkludert riktig med at han har plassert deg i vennekategorien....
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Fare for at sjansen er tapt, om han har funnet seg noen andre... Du kan gå for en "all inn" ved å kjøre litt hardt på å vise at dine interesser strekker seg ut over vennskapet....
frkbling Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Uff det var leit:/ Man vet aldri hva en gutt tenker, men leke med hjernene våre er de gode på. Det hørtes ut som om han var veldig interessert da, kan hende hun andre bare var ei som bare dukket opp. Jeg vil tro du fortsatt har en sjanse:)
Gjest fragment Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Tips til hva ? Hehe, si det. Jeg vet ikke. Jeg merker at jeg er usikker på om jeg skal fortsette å vise litt interesse (fremdeles på en diskré måte) for å se om det kan funke. Egentlig har jeg mest lyst til å på en eller annen måte få han til å forstå at jeg føler meg litt sviktet, men da er jeg redd for å virke sytete. At det skal være så vanskelig ...
gullego Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Hehe, si det. Jeg vet ikke. Jeg merker at jeg er usikker på om jeg skal fortsette å vise litt interesse (fremdeles på en diskré måte) for å se om det kan funke. Egentlig har jeg mest lyst til å på en eller annen måte få han til å forstå at jeg føler meg litt sviktet, men da er jeg redd for å virke sytete. At det skal være så vanskelig ... vet AKKURAT hvordan du har det! den skuffelsen er ikke god.. også er det jo bare ens egen skyld... det der er ergelig.. tror ikke det hjelper med noen tips jeg.. (iallefall ikke fra meg, som er dronningen av forelskelser) Men det hjelper nok å tankene på noe annet, evnt en annen
Gjest fragment Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Det er fryktelig irriterende. Jeg blir svært sjelden forelsket, men denne gangen hadde jeg faktisk virkelig troen. Ettersom vi opprinnelig kommer fra omtrent samme sted, hadde vi til og med snakket om aktiviteter vi tenkte å gjøre i sommer. JA, dette er naturligvis ting vi kan gjøre kun som venner også (jeg har mange guttevenner fra før), men det er jo litt skuffende når jeg i utgangspunktet har hatt forhåpninger om noe annet. Jeg tror jeg bare må ta tiden til hjelp og håpe at det han måtte ha på gang med den andre jenta til slutt går over. Hun er tross alt noen år eldre enn ham, og forhåpentligvis kun ute etter en midlertidig greie... Jada, man må klamre seg til de halmstråene man får tak i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå