Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne tipsa om et par pene sko på nettbutikken illusion.no. Ikke videre imponert klikker jeg meg videre innpå dameklær-kategorien. HJELPE MEG! Hva i alle dager er dette for slags side? Glamourmodell-klær? Og hvorfor sminker de opp modellene som transer? Hvordan får de solgt noe? Artig at de har en sånn zoom-greie på bildene der du bare beveger pekeren over, sminken ser aldeles grusom ut. Jeg gremmes.

Eksempel:

http://www.illusion.no/n-w-michelle-genser-roed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått det inntrykket der, altså glamourmodell-klær. :fnise: Men jeg er enig med venninna di at de ofte har utrolig fine sko der inne. :Nikke:

Gjest Wrangler
Skrevet

Haha! Jøje meg....har ikke ord!

Og skoene var ikke så fine heller.

Skrevet

Hehe, de har vel ikke brukt photoshop noe særlig vel? :fnise:

Skrevet
Hehe, de har vel ikke brukt photoshop noe særlig vel? :fnise:

Ser mer ut som om de har brukt malingsbøtta i MS Paint for å farve leppene hennes.

Skrevet
Ser mer ut som om de har brukt malingsbøtta i MS Paint for å farve leppene hennes.

ja:s helt grusomt... hehe

men de skal ha at noen av partytoppene der inne er utrolig stilig hvis du bruker de rett=) som de "kjolene" kan brukes med trange jeans;)

men som sagt de fleste klærene der inne hører hjemme på glamormodeller:P

Skrevet

Hjelpes... Forventet meg ille sminke, men ble sjokkert!

Gjest strykebrett
Skrevet

Mange av klærne er jo helt normale i seg selv, men med de positurene og sminken på de modellene får de jo til og med en normal strikkegenser til å se slutty ut. Ganske bra jobba :)

eksempel1

eksempel2

Joda.. ullgenser og hotpants i sølv. Killer kombo, hehe.

Gjest Christabelle
Skrevet

Vel; målgruppen til illusion.no er jo tenåringer i alderen 12-18 år, ser det som.

Og de sminker seg som kjent slik :)

Identifisering, kalles det :P

Gjest Christabelle
Skrevet
Mange av klærne er jo helt normale i seg selv, men med de positurene og sminken på de modellene får de jo til og med en normal strikkegenser til å se slutty ut. Ganske bra jobba :)

eksempel1

eksempel2

Hehehe, nice!

Skrevet

Blir skeptisk til klærne pga sminken og "imaget" til nettsiden. Får følelsen av at det er elendig kvalitet på alt der inne, selv om det kanskje ikke er det.

Dessuten er det ufattelig mye stygt der :fnise: Og modellene ser jævlige ut. Men leter man godt, finner man sikkert noe fint der inne også.

Skrevet

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Noe av det mest styggeste jeg har sett til nå

Skrevet

"Slutty" modeller med oransje ansikt, i klær som alle er onesize/36-38 - virker ikke som om klærne er laget med fokus på kvalitet nei.

Får inntrykk av at de har kjøpt alle klærne fra asiatiske ebay butikker (jeg ville heller handlet derfra, da).

Gjest strykebrett
Skrevet
Uææ!

Noen av genserne der inne kunne jeg nok brukt, men ikke i de kombinasjonene de har på modellene. Og hvem synes egentlig at det er fint å være sminket på en måte som gjør at man ser ut som man har dyppet seg u sminkepungen?

Se på denne:

sort"]http://www.illusion.no/redial-leopardmoenstret-leggings-soelvfarget-and-sort

OMG!!!! Burde kanskje posta den her på "styggeste plagget du vet om"-tråden

Skrevet

eksempel1

eksempel2

Det der må jo være menn! Haha, noe så jævlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...