Gjest TS Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Ei venninne tipsa om et par pene sko på nettbutikken illusion.no. Ikke videre imponert klikker jeg meg videre innpå dameklær-kategorien. HJELPE MEG! Hva i alle dager er dette for slags side? Glamourmodell-klær? Og hvorfor sminker de opp modellene som transer? Hvordan får de solgt noe? Artig at de har en sånn zoom-greie på bildene der du bare beveger pekeren over, sminken ser aldeles grusom ut. Jeg gremmes. Eksempel: http://www.illusion.no/n-w-michelle-genser-roed
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2009 #3 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har også fått det inntrykket der, altså glamourmodell-klær. Men jeg er enig med venninna di at de ofte har utrolig fine sko der inne.
Gjest Wrangler Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Haha! Jøje meg....har ikke ord! Og skoene var ikke så fine heller.
Kakee Skrevet 19. februar 2009 #5 Skrevet 19. februar 2009 Hehe, de har vel ikke brukt photoshop noe særlig vel?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #6 Skrevet 19. februar 2009 Hehe, de har vel ikke brukt photoshop noe særlig vel? Ser mer ut som om de har brukt malingsbøtta i MS Paint for å farve leppene hennes.
Pialill Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Ser mer ut som om de har brukt malingsbøtta i MS Paint for å farve leppene hennes. ja:s helt grusomt... hehe men de skal ha at noen av partytoppene der inne er utrolig stilig hvis du bruker de rett=) som de "kjolene" kan brukes med trange jeans;) men som sagt de fleste klærene der inne hører hjemme på glamormodeller:P
Ambivalent Skrevet 20. februar 2009 #8 Skrevet 20. februar 2009 Hjelpes... Forventet meg ille sminke, men ble sjokkert!
Gjest strykebrett Skrevet 20. februar 2009 #9 Skrevet 20. februar 2009 Mange av klærne er jo helt normale i seg selv, men med de positurene og sminken på de modellene får de jo til og med en normal strikkegenser til å se slutty ut. Ganske bra jobba eksempel1 eksempel2 Joda.. ullgenser og hotpants i sølv. Killer kombo, hehe.
Gjest Christabelle Skrevet 20. februar 2009 #10 Skrevet 20. februar 2009 Vel; målgruppen til illusion.no er jo tenåringer i alderen 12-18 år, ser det som. Og de sminker seg som kjent slik Identifisering, kalles det
Gjest Christabelle Skrevet 20. februar 2009 #11 Skrevet 20. februar 2009 Mange av klærne er jo helt normale i seg selv, men med de positurene og sminken på de modellene får de jo til og med en normal strikkegenser til å se slutty ut. Ganske bra jobba eksempel1 eksempel2 Joda.. ullgenser og hotpants i sølv. Killer kombo, hehe. Hehehe, nice!
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #12 Skrevet 20. februar 2009 Jøss, så det er her alle wollaene som henger på oslo city får klærne sine fra: http://www.illusion.no/herreklaer
Vulpes Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Blir skeptisk til klærne pga sminken og "imaget" til nettsiden. Får følelsen av at det er elendig kvalitet på alt der inne, selv om det kanskje ikke er det. Dessuten er det ufattelig mye stygt der Og modellene ser jævlige ut. Men leter man godt, finner man sikkert noe fint der inne også.
Gjest Mss UJ Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 :sjokkert: :sjokkert: Noe av det mest styggeste jeg har sett til nå
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #17 Skrevet 21. februar 2009 "Slutty" modeller med oransje ansikt, i klær som alle er onesize/36-38 - virker ikke som om klærne er laget med fokus på kvalitet nei. Får inntrykk av at de har kjøpt alle klærne fra asiatiske ebay butikker (jeg ville heller handlet derfra, da).
angeleyes Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 Uææ! Noen av genserne der inne kunne jeg nok brukt, men ikke i de kombinasjonene de har på modellene. Og hvem synes egentlig at det er fint å være sminket på en måte som gjør at man ser ut som man har dyppet seg u sminkepungen? Se på denne: sort"]http://www.illusion.no/redial-leopardmoenstret-leggings-soelvfarget-and-sort
Gjest strykebrett Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 Uææ! Noen av genserne der inne kunne jeg nok brukt, men ikke i de kombinasjonene de har på modellene. Og hvem synes egentlig at det er fint å være sminket på en måte som gjør at man ser ut som man har dyppet seg u sminkepungen? Se på denne: sort"]http://www.illusion.no/redial-leopardmoenstret-leggings-soelvfarget-and-sort OMG!!!! Burde kanskje posta den her på "styggeste plagget du vet om"-tråden
FoxyFish Skrevet 21. februar 2009 #20 Skrevet 21. februar 2009 Mange av klærne er jo helt normale i seg selv, men med de positurene og sminken på de modellene får de jo til og med en normal strikkegenser til å se slutty ut. Ganske bra jobba eksempel1 eksempel2 Joda.. ullgenser og hotpants i sølv. Killer kombo, hehe. Det der må jo være menn! Haha, noe så jævlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå