Gå til innhold

Hvor gamle er bilene deres?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest bileier

Har i dag en 92modell som jeg kjøpte høsten -07

Før det hadde jeg en 83modell som jeg kjøpte i -99 (Savner den)

Drømmer om nyere bil, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1991-modell, som vi har hatt siden 1999. Er på jakt etter ny bil nå, trenger to biler så 91-modellen skal få gå til den stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk

1992 Citroën ZX. Ikke drømmebilen, men fungerer greit. Den tar med dit jeg skal og hjem igjen. I tillegg er den billig å reparere på, noe som er en fordel ettersom jeg er student med halvdårlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 2000 mod. amerikaner(drømmebil!), hatt den siden sommeren 08.. Har og en 97 mod. stasjonsvogn, men den skal selges. (hatt den siden sommmeren 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. 1978 Dodge, 1979 Mazda, 1985 Mazda, 1987 Mazda x 2, 1991 Audi, 1993 Volvo, 1996 Audi, 1999 Volvo, 2002 Audi og 2003 Chevrolet.

Audiene er på full fart vekk herfra, drittbiler. Eldste Volvoen er strengt tatt klar for hugging, med mindre jeg blir plutselig kreativ. Nyeste Volvo er fruens. Personlig trives jeg egentlig best i eldre biler, egentlig.

Hverdagsbilen, Chevrolet'en, er PERFEKT, kommer neppe til å bytte den ut, med mindre norske myndigheter plutselig tar til fornuft og lar meg registere en ny en uten å måtte blø 1.5 mill for en helt vanlig familiebil.

De to eldste bilene er hobbyobjekter, samme med 87-Mazdaene. 96-Audien har vært usannsynlig trofast, skulle egentlig selges, men ble bare værende.

Endret av WildThing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er bilen din, og hvor lenge har du hatt den?

Jeg har hatt min 99-modell siden i fjor sommer.

Har trukket mitt innlegg.

Endret av Legolars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...