Gå til innhold

"Kamilla og Tyven".. Trenger hjelp!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss

Hei.

Jeg er desperat på jakt etter sangtitlene til denne filmen.

"Kamilla og Sebastian" f.eks..

Er også på desperat jakt etter filmen her på internett.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adina Madeleine

Det er litt uklart... Er det tekstene til sangene du trenger, eller bare hva sangtitlene heter (på soundtracket)?

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Hvis det er teksten til "Kamilla og Sebastian" du vil ha, er den her (bare sånn i tilfelle):

HVEM ER DIN NYE VENN, KAMILLA?

ER DET EN, SOM DU KAN STOLE PÅ?

ER DET EN DU KAN TA TRYGT I HÅNDEN;

NÅR VEIEN SYNES HÅPLØS LANG Å GÅ?

Tror derimot at det kan være svært vanskelig å få skaffet filmen på dvd eller video...

Adina M.

Jeg måtte dessverre fjerne noen vers da vi ikke har lov til å gjengi hele dikt/sanger i følge åndsverksloven. Kanskje dere kan sende en PM til hverandre hvis dere er interessert i å utveksle de siste versene? Tusen takk!

Litago / moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Hadde vært veldig fint hvis dere kunne sendt meg teksten på PM.

Jeg tror nok det kan bli ganske vanskelig å finne filmen, ja.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Det er litt uklart... Er det tekstene til sangene du trenger, eller bare hva sangtitlene heter (på soundtracket)?

Adina M.

Begge deler. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel, du kan jo sjekke ut bibliotekene. Mange bibliotek leier jo ut barnefilmer og lignende ( gjerne gamle og utbrukte.. :lol: ), så det kan jo hende du kan finne den der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

Åh, det tenkte ikke på hele åndsverksloven, jeg, selv om jeg, av alle, burde ha tatt den i betraktning... :murvegg::ler:

Sender deg teksten i løpet av kvelden, Candyfloss :)

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Åh, det tenkte ikke på hele åndsverksloven, jeg, selv om jeg, av alle, burde ha tatt den i betraktning... :murvegg::ler:

Sender deg teksten i løpet av kvelden, Candyfloss :)

Adina M.

Tusen, tusen takk :kysse: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Vel' date=' du kan jo sjekke ut bibliotekene. Mange bibliotek leier jo ut barnefilmer og lignende ( gjerne gamle og utbrukte.. :lol: ), så det kan jo hende du kan finne den der?[/quote']

Vel, saken er at jeg gjerne vil EIE filmen.. Både eneren og toeren! Men det virker nokså håpløst.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du søker på Amazon.com får du treff på soundtracket til filmene. Det ser ut som det er en Morten Harket-fan som selger dem, så de koster skjorta... Rundt 52 dollar tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss
Hvis du søker på Amazon.com får du treff på soundtracket til filmene. Det ser ut som det er en Morten Harket-fan som selger dem' date=' så de koster skjorta... Rundt 52 dollar tror jeg![/quote']

Oi! Nei, SÅ desperat er jeg nok ikke.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Du kan prøve å skrive pent til NRK, som garantert har et bånd eller fler av den. Be om en kopi eller tips til utsalgssted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har prøvd å få tak i filmene i evigheter - uten hell dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Jeg var så lur at jeg tok de opp på video da de gikk på tven jeg :blunke:

Men jeg er faktisk ganske sikker på at man får leid disse filmene på video, man kunne i hvertfall det for noen år siden. Hvis du spørr de i videobutikken så kan det jo hende at de har den på "lageret" ? Den har i hvertfall vært ute på video før..DVD tviler jeg på at du får den i så lenge den er så gammel, og den har vel ikke vært sååå populær de siste årene. Morten Harket er såå KJEKK i den filmen!! Namnam :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...