Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har vært friørtrofast i mange år, men har da heller ikke hatt verdens mest krevende frisyre. For en tid siden ønsket jeg litt mer forandring, gikk til en annen frisør og ble kjempefornøyd! Hun tok seg god tid, var interessert i å høre hva jeg ønsket og hva jeg trivdes med, og så kom hun med gode råd og innspill. Veldig bra. Har vært hos henne noen ganger etter den første gangen og merker at hun blir litt opphengt i hvordan jeg "pleier" å ha det. Sikker naturlig, men nå vurderer jeg å være enda litt mer frisør-utro - altså finne meg enda en tilfeldig en. Hva gjør dere og hva foretrekker dere? Kan jo gjerne fortelle litt om hva dere gjør hos frisøren, man har jo litt forskjellige behov, noen stusser bare noen cm, men andre går for drastiske forandringer til stadighet.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har ikke fast frisør, men så har jeg bare vært hos frisør tre ganger i hele mitt liv. Jeg har langt hår som jeg regelmessig får komplimenter for (utrolig nok). Klipper slitte tupper selv.
Gjest MB Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har fast frisør. Han hun samme i ca 4 år, og klipper meg ca annahver mnd/ hver tredje mnd. Hun har ingen problem med å få det akuratt sånn som jeg vil ha det, og jeg er kjempefornøyd med hu. Uansett om jeg skal ha det samme gamle, eller pluttselig ville ha det kort eller pannelugg, hu fikser det, og gjør det dritkult. Og hu gjør det sånn at det ikke bare er kult når jeg går ut av frisørsalongen, men det holder seg sånn og jeg klarer å få det sånn selv. Hun hadde nyrlig mammapermisjon med sin førstefødte ( hu er 25 ) og måtte da få noen andre jeg overhode ikke likte. De ødela håret mitt i mine øyne Men hu kom tilbake og fiksa det så jeg blei fornøyd med hu. Er sikkelig glad for at jeg traff dene søte damen. Vi har noen felles kjente, posetive og negative opplevelser med dem og har mye å prate om. Hu holder styr på kjærlighetslivet mitt og er inmarri hyggelig. Kan fort bli sittende i 2 timer når jeg bare skal stusse håret mitt
angeleyes Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har en fast frisør som jeg har hatt de siste ti årene nå. Hun er kjempeflink og jeg har enda ikke gått derfra uten å være fornøyd. For meg har det vært veldig greit å ha en fast frisør for jeg er litt redd for å si ifra hvis det er noe jeg ikke liker el, men med henne er det ikke noe problem.
Gjest MissBella Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Nei, jeg går fast til Nikita men jeg pleier å huske på navnet til frisøren hvis jeg var veldig fornøyd også spør jeg etter den personen neste gang.
Pinkie Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Jepp, fast frisør. Mamma er frisør!:D Ingen andre enn henne har rørt mitt hår, utenom en gang da jeg satte på extensions, som hun ikke driver med. Jeg farger håret veldig mye og hun vet akkurat hvor mye mitt hår tåler.
Strix Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har ingen fast. Har et par favoritter som jeg veksler mellom. Den jeg foretrekker holder ikke til der jeg bor så jeg benytter med av vedkommende når jeg har mulighet. Og går til backupen ellers
Tusle Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Fast frisør ja Har i mange år gått til frisører som bare har "safet" med frisyrene, men nå fant jeg ei som tør, og jeg har aldri fått så mange komplimenter for håret som jeg gjør nå
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Ja, det har jeg. Går som oftest til den samme, siden hun kjenner meg og hva jeg liker. Er det noe jeg er redd for, så er det håret, så for meg er det viktig å stole på frisøren, har hatt uheldige opplevelser før. Mvh Yvonne
hilli Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Nei, jeg har ikke fast frisør. Har ikke funnet noen som er verdig ennå.
Gjest Charming Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Jeg har ingen fast frisør. Synes det er litt spennende og prøve nye. Men finner jeg en som gjør at jeg blir SUPERFORNØYD så skal jeg nok vurdere å holde på h*n.
momo Skrevet 27. februar 2009 #12 Skrevet 27. februar 2009 Har aldri hatt fast frisør da jeg aldri har blitt superfornøyd med noen. Men nå rett før jul var jeg hos en ny, og han var bare fantastisk, fikk håret mitt utrolig kult, visste nøyaktig hva jeg kledde og gå med rå striper i håret. Tok seg veldig god tid til meg. Så jeg skal nå få bestilt ny time til han, han vil jeg gå til hver tredje måned for både klipp og striper.
Shaz Skrevet 27. februar 2009 #13 Skrevet 27. februar 2009 Går til et bestemt sted, men har ikke fast frisør, nei.
FrizzleSizzle Skrevet 27. februar 2009 #14 Skrevet 27. februar 2009 Neh, har ikke funnet noen som jeg dyrker nok til det.
Gjest Golden Girl Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Jepp - fast frisør. Gått til henne i sånn 4-5 år tenker jeg. Hun har hatt et par pauser ifm barn, og da må jeg ha andre - men blir aldri så fornøyd som med min faste. Jeg skifter frisyren med jevne mellomrom, og hun er veldig flink til å se hva jeg kler, kommer med forslag og gjør så jeg blir storfornøyd. The best!
kleshenger Skrevet 27. februar 2009 #16 Skrevet 27. februar 2009 Hadde fast frisør i mange år, men flyttet til Oslo i august og har enda ikke funnet en jeg er helt fornøyd med. Er stadig på leting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå