Phineas Skrevet 18. februar 2009 #1 Skrevet 18. februar 2009 Dette er kjolen. Hvilket underskjørt må jeg ha til den? Her er noen eksempler. Takknemlig for hjelp
Neytiri Skrevet 18. februar 2009 #2 Skrevet 18. februar 2009 Fin kjole Tror til denne så kan du enten ha 2 eller 3 ringer. Dette er avhengig av kor mye fylde du ønsker! Her er to som eg tror hadde funket bra: 3 ringer 2 ringer
Phineas Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 Fin kjole Tror til denne så kan du enten ha 2 eller 3 ringer. Dette er avhengig av kor mye fylde du ønsker! Her er to som eg tror hadde funket bra: 3 ringer 2 ringer Takk! Og takk for svar Jeg vil ikke ha sånn meeega-puffy-veldig-stor kjole, så da bør jeg vel helst gåf or den med to ringer da sikkert?
Neytiri Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Ja det tror eg blir best med 2 ringer! Så er det sånn at hvis du også syns det er for mye, så går det an og ta ut øverste ring
Phineas Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Ja det tror eg blir best med 2 ringer! Så er det sånn at hvis du også syns det er for mye, så går det an og ta ut øverste ring Ahaaa, smart! Da går jeg for den med to ringer! Tusen takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå