Gjest Lurende mann 25 Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Kanskje litt teit spørsmål, men spør nå likevel siden jeg kan være anonym her og det har vært spurt om teitere ting her før Det jeg lurer på er om dere damer kjenner det når mannen kommer inni dere? Er det i såfall en god følelse eller ikke? Bare lurer, har bestandig likt best å komme inni dama mi og hun sier hun kjenner det og at det tenner henne. Lurer litt på hva dere andre damer her mener om det. Aldri helt skjønt det å komme i ansiktet osv., liker best å komme der det er meningen man skal komme Er selvsagt godt med forandringer, men det er best spør du meg...
Barbie Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Vel,skal jeg være HELT ærlig så har jeg aldri kjent når han kommer... Jeg kjenner det selvfølgelig umiddelbart etterpå,men ikke mens det skjer. Mulig jeg er alene om det men............. :oops:
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 nei jeg har aldrig kjent det når han kommer inni meg, trur ikke det er så vanlig og kjenne det jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Jeg kan heller ikke si at jeg kjenner det akkurat når det skjer - selvom jeg vet at det skjer. Men som Barbie sier - umiddelbart etterpå kjenner man det jo.
Lemoni* Skrevet 2. juli 2003 #5 Skrevet 2. juli 2003 jeg kjenner det noen ganger, andre ikke. kommer litt ann på hvor dypt inni meg han er når han kommer
murmeldyret Skrevet 3. juli 2003 #6 Skrevet 3. juli 2003 Det eneste jeg kan kjenne er muskelsammentrekninger i penis. Det er jo forsåvidt en god følelse. Men at det kommer sæd ut har jeg aldri kjent.
murmeldyret Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Jeg kan kjenne muskelsammntrekningene i penis når det går for han, og det er jo en god følelse. Men jeg har aldri kjent at sæden kommer.
Suzy Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Det har variert - med noen partnere har jeg faktisk kjent det, men med de fleste ikke. Det er deilig - men mest fordi du vet at kjæresten din har det deilig akkurat da - ikke fordi selve "spruten" gjør noen forskjell. Og selvfølgelig kjenner du det umiddelbart etterpå Suz
Linemor Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Noen ganger kjenner jeg det, ikke alltid, men jeg synes det er veldig deilig når jeg kjenner det
aline Skrevet 3. juli 2003 #10 Skrevet 3. juli 2003 Tror ikke jeg har kjent selve spruten noen gang, men jeg kjenner ganske godt muskelsammentrekningene i penis akkurat før og mens det går for mannen, og det er bare deilig. Det kommer som andre har nevnt litt an på, stilling, hvor stor han er i forhold til meg, hvor følsom jeg er innatil etc. Så, ja jeg kjenner det av og til og av og til ikke, det er alltid godt når man kjenner det, og det har hendt jeg ikke har følt meg helt "ferdig" dersom jeg ikke kjenner det og det heller ikke går for meg. (kommer ikke jeg, så blir hans orgasme på en måte min avslutning)
Timian Skrevet 3. juli 2003 #11 Skrevet 3. juli 2003 Har nok ikke kjent noen sprut jeg heller... Men jeg er jo ikke i tvil om at han kommer!!! Og det tenner meg noe veldig!! :oops: Det kan jo være DET kjæresten din mener, da! Så du må nok bare tro henne
Gjest Liten Skrevet 3. juli 2003 #12 Skrevet 3. juli 2003 Som flere andre sier her, så kommer dette an på hvor dypt inn i skjeden du er når du spruter. Dypt inn er skjedeveggen lite følsom, men om du er lengre ute når du spruter, så er det mulig å kjenne det.
Skusla Skrevet 3. juli 2003 #13 Skrevet 3. juli 2003 Har kjent det av og til.. Om han støter langt inn akkurat når han kommer , kjenner jeg det. Uansett, man kjenner stort sett muskelsammentrekningene, og det er deilig.... :D
MarianneE Skrevet 3. juli 2003 #14 Skrevet 3. juli 2003 Nope....jeg har aldri kjent selve spruten, men kjenner jo som noen nevner, sammentrekkningene hans. Deilig det, og.......
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2003 #15 Skrevet 3. juli 2003 Har faktisk kjent selve spruten et par ganger - helt inners når den treffer veggen tror jeg det må være. Men som regel kjenner jeg bare sammentrekningene, men de er jo deilige da... Det som også er deilig synes jeg, er akkurat like før det går for ham, når jeg hører på pusten og lydene hans at nå nå nå.... da hender det at det går for meg også, for akkurat det tenner meg så enormt
Midnattsol Skrevet 3. juli 2003 #16 Skrevet 3. juli 2003 Så kjedelig å bli tent når han er "done" da. :-?
Gjest Milah Skrevet 3. juli 2003 #17 Skrevet 3. juli 2003 Tror ikke jeg har kjent det altså.. Får kjenne ekstra godt etter neste gang.. :oops:
*Lillian* Skrevet 3. juli 2003 #18 Skrevet 3. juli 2003 Kjenner det noen ganger, faktisk de fleste gangene. Ikke selve spruten, men kjenner sammentrekningene i kuken når det går for ham.. Og det er DEILIG Faktisk så deilig at orgasmen min ofte kommer da også.... (Jada, skal ikke så mye til med meg, jeg er en av de heldige sånn... :blunke: ) Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #19 Skrevet 4. juli 2003 Så kjedelig å bli tent når han er "done" da. :-? Kommer samtidig da vet du faktisk...
Champagne Skrevet 4. juli 2003 #20 Skrevet 4. juli 2003 Joda, har kjent både sprut og sammentrekningen i muskelen. Men ikke hver gang, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå